Renault MASTER

Iekārtas un tehnoloģijas

Automašīnas speciālais aprīkojums

Stiklota starpsiena no tērauda loksnes visā kabīnes platumā

Stiklota starpsiena ļauj vadītājam labāk pārlūkot kravas nodalījumu un arī ceļu aizmugurē, ja aizmugures durvis ir stiklotas.

Aizmugurējās durvis ar atvēršanas leņķi 270°

270° atvēršanas leņķis atvieglo piebraukšanu atpakaļgaitā pie rampām loģistikas centros. Durvju vērtnes paliek pilnīgas atvēršanas pozīcijā ar magnētu palīdzību.

Diferenciāļa bloķēšana

Pieejama tikai versijās ar aizmugurējo piedziņu. Uzlabo braukšanu pa slidenu vai mīkstu virsmu, piemēram, būvlaukumos.

Aizmugures kāpslis

Nodrošina ērtāku piekļuvi kravas nodalījumam.

Nodrošina ērtāku piekļuvi kravas nodalījumam.

Ļauj vilkt piekabes, kuru masa ir no 2,5 līdz 3 tonnām (visi sakabes āķu modeļi ir norādīti piederumu sarakstā).

Kravas stiprinājumi

Aizsargā MASTER kravas nodalījumu preču pārvadāšanas laika

Neslīdoša koka grīda

Aizsargā MASTER kravas nodalījumu preču pārvadāšanas laikā. Tiek piedāvāta ar pretslīdēšanas pārklājumu.

Tērauda jumta bagāžnieks

Pateicoties savai daudzpusībai, šis aprīkojuma elements ir ļoti noderīgs uzņēmumu autovadītājiem. Automašīnām ar aizmugures durvīm jumta bagāžnieks tiek piegādāts ar kravas stiprinājuma siju un rulli, kas ļauj gludi un droši novietot smagos priekšmetus uz bagāžnieka.

Komforts un mūsdienīgas tehnoloģijas

Automātiskais gaisa kondicionētājs

Automātiskais gaisa kondicionētājs ļauj regulēt vēlamo temperatūru ar viena grāda precizitāti un ātri likvidēt stiklu aizsvīdumu.

Gaisa kondicionētājs

Ventilācijas regulēšana un termiskais komforts kabīnē

R&GO lietojumprogramma

Renault R&GO® ir praktiska un inteliģenta lietojumprogramma viedtālruņiem un planšetdatoriem, kas ļauj pilnībā integrēt mobilo tālruni vai planšetdatoru ar Renault automašīnu. Tā ir viegli lietojama un nodrošina ergonomisku, intuitīvu piekļuvi četrām galvenajām funkcijām: Multimediji, Telefonsakari, Navigācija un Automašīna. Mūzikas klausīšanās, tālruņu grāmata, precīza navigācija vai informācija par degvielas patēriņu un Driving eco2 funkcija - viss ir ērti sasniedzams. Pieejama Apple App Store (iOS) un Google Play (Android) veikalos

Jaunais CD atskaņotājs ar Bluetooth

CD atskaņotājs ar Bluetooth ļauj jaunajā MASTER izmantot R&Go lietojumprogrammu. Piederumu klāstā ir arī praktisks viedtālruņa turētājs.

Carminat TomTom®

Labākā maršruta aprēķināšana, reāllaika ceļu satiksmes informācija, stacionāro radaru atzīmēšana – visa informācija draudzīgi atainojas lielā, pret vadītāju vērstā krāsu ekrānā. Centrālā vadības pults ļauj intuitīvi un droši piekļūt dažādām funkcijām. Navigācija ietaupa jūsu laiku un samazina degvielas patēriņu.

Brīvroku atslēga

Pietiek ar to, ka karte ir jums līdzi. Durvju atvēršana notiek vienkārši satverot rokturi – bez atslēgas izmantošanas.

Centrālā atslēga ar 3 pogām

Ļauj no attāluma atslēgt/aizslēgt durvis atsevišķi automašīnas priekšējā un aizmugurējā daļā.

Augstākā līmeņa drošība

Jaunā ESC

Jaunā trajektorijas stabilitātes programma ESC tika paplašināta ar trim jaunām ikdienas lietošanai nepieciešamām funkcijām. Extended Grip (lielāka piedziņas efektivitāte) - ļauj atgūt saķeri uz sarežģītām virsmām, kā piem. smiltis, dubļi vai sniegs; palīgsistēma kustības uzsākšanai pret kalnu - atvieglo kustības uzsākšanu un manevrēšanu, īpaši kad automobilis darbojas ar lielu slodzi; piekabes stabilizācijas funkcija, kas novērš piekabes svārstības attiecībā uz ceļa trajektoriju (pieejama kopā ar sakabes āķi).

Platleņķa spogulis „Wide View”

Uzlabo redzamību uz aizmuguri, uz sāniem, samazinot aklās zonas leņķi, tādējādi ļaujot izvairīties no bīstamām situācijām uz ceļa. Īpaši noderīgs pilsētā un krustojumos.

Pastāvīga drošība

Jaunais Renault MASTER ir aprīkots ar augstākās klases pasīvās drošības sistēmām. Augstākas efektivitātes vadītāja drošības spilvens (pasažiera drošības spilvens priekšā un sānu drošības spilveni ir pieejami kā papildus aprīkojums). Trīspunktu drošības jostas ar slodzes ierobežotājiem ir regulējamas vertikālā virzienā un nodrošina optimālu drošību pateicoties pielāgojumam vadītāja ķermeņa uzbūvei.

Atpakaļgaitas radars

Manevrēšanas laikā sistēma uztver visus stacionāros šķēršļus un brīdina par to vadītāju ar skaņas signālu ar aizvien augstāku frekvenci (papildus aprīkojums)

Atpakaļskata kamera saulsargā

Integrēta ar ekrānu, kas atrodas saulsargā vadītāja pusē, atpakaļskata kamera atvieglo manevrēšanu. Kamera papildina atpakaļgaitas radara skaņas palīgsistēmu (papildus aprīkojums).

Pilns versiju klāsts

Jaunais Renault MASTER piedāvā ļoti plašas iespējas: furgona versija ar pagarināto kabīni, šasija ar kabīni un dubulto kabīni, platforma ar kabīni, konteiners vai pašizgazējs. Piedāvājums ietver gan versijas ar priekšējo, gan ar aizmugurējo piedziņu, ar sapārotiem vai nesapārotiem riteņiem. Jaunais Renault MASTER tagad ir arī pieejams furgona versijā L4 garumā, ar aizmugurējo piedziņu un nesapārotiem riteņiem, ar ietilpību 17 m3, kas ļauj šķērseniski iekraut eiro paliktņus - tas ir lielisks kompromiss starp komfortu un lielu kravas nodalījuma ietilpību!

Modernākās tehnoloģijas - lielāka jauda un mazāks degvielas patēriņš

Modernākās tehnoloģijas - lielāka jauda un mazāks degvielas patēriņš

Jaunā RenaultMASTERkonstruktoriem izdevās samazināt degvielas patēriņu un CO2 emisiju, vienlaikus uzlabojot veiktspēju. Jaunie Energy dCi 135 un Energy dCi 165 motori ir ne tikai jaudīgāki, bet arī taupīgāki - patērē pat par 1,5 l/100 km* mazāk degvielas. Pateicoties Twin Turbo tehnoloģijai apvienojumā ar Stop&Start un ESM sistēmu (Energy Smart Management - enerģijas atgūšana palēnināšanas un bremzēšanas laikā), jaunais Master var patērēt pat 6,9 l/100 km**.

** - Degvielas patēriņa un CO2 emisijas lielumi saskaņā ar spēkā esošajām noteikumiem.

"Twin Turbo" Tehnoloģijas Priekšrocības

"Twin Turbo" tehnoloģija ļauj apvienot dīzeļmotorā ievērojamu griezes momentu pie zemākiem apgriezumiem ar lielu jaudu augšējā apgriezumu diapazonā, sniedzot vadītājam augstāku braukšanas komfortu. Ar šo sistēmu motors vienmēr darbojas optimālā apgriezienu diapazonā, tādējādi samazinot degvielas patēriņu un CO2 emisiju, kā arī palielinot veiktspēju.