lab vēsture

Vairāk nekā 50 gadu ceļu satiksmes drošības sardzē.
lab story logo
LAB
LAB, ko 1969. gadā izveidoja Renault un PSA, ir ceļu satiksmes negadījumu, biomehānikas un cilvēka uzvedības pētījumu laboratorija. Tajā 20 eksperti no katra uzņēmuma ik dienu ievieš jauninājumus ceļu satiksmes drošības jomā.
Renault jau 50 gadus uzlabo savu automobiļu drošību
50 gadu laikā LAB ir izdevies piecas reizes samazināt letālo negadījumu skaitu. Šis ir lielisks piemērs tam, kā ražotāji apvienojas ceļu satiksmes drošības interesēs.
1954. GADS: PIRMĀS LAB IZVEIDE
fizioloģijas un biomehānikas laboratorijas izveide Inženieru fakultātē.
1957. GADS: PIRMAIS EKSPERIMENTS, LAI PĒTĪTU AUTOVADĪTĀJU UZVEDĪBU
autovadītāju uzvedības izpēte, automobiļa vadīšanas stratēģiju un īpatnību analīze.
1969. GADS: L.A.B. IZVEIDE
L.A.B. (laboratoire d'accidentologie et de biomécanique) izveide.
1974. GADS : BRV TESTA AUTOMOBILIS
pasīvās drošības pētniecības automobilis BRV (basic research vehicule).
1978. GADS: DROŠĪBAS IZPĒTES AUTOMOBILIS EPURE
Pētnieciskais prototips, kas tika izstrādāts, lai aizsargātu pasažierus frontālo un sānu triecienu gadījumā ātrumā līdz 65 km/h.
1995. GADS: SRP
SRP (système de retenue programmée). Programmējama sistēma modelim Megane I nodrošināja jaunu aizsardzības līmeni, pateicoties moderniem drošības jostu spriegotājiem, slodzes ierobežotājiem un drošības spilveniem.
2001. GADS: ESP
ESP un 3. paaudzes SRP sistēma (dubultots drošības spilvenu tilpums) modelim Laguna II. Kopumā izdoti vairāk nekā 2000 patentu, kas saistīti ar progresīvajām tehnoloģijām (Fireman Access, SD Switch u. c.).
digital twin- Renault
drošāka nākotne
Vienīgais mērķis – vēl vairāk samazināt ceļu satiksmes negadījumos cietušo skaitu. Izstrādājot jaunas tehnoloģijas, LAB palīdz ražotājiem radīt vēl efektīvākas sistēmas.

atklājiet arī

SD Switch and Fireman Access
SD Switch un Fireman Access
advanced driver-assistance systems - Renault
progresīvās braukšanas palīgsistēmas