hibrīddzinēji

100% hibrīdu klāsts

Renault Austral
full hybrid E-Tech dzinējs 
Degvielas ekonomija līdz 40%*. Pilsētā līdz 80%** laika brauciet elektriskajā režīmā. Akumulators uzlādējas automātiski palēnināšanās un bremzēšanas laikā, tāpēc automobili nav nepieciešams uzlādēt no elektrotīkla.
* full hybrid E-Tech dzinējam salīdzinājumā ar mild hybrid auto, saskaņā ar ar WLTP City/UTAC un IDIADA avotu, 2022. gada septembris.
** atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa un braukšanas stila. Avots: Renault, 2022. gads
mild hybrid dzinējs
Zemākais hibridizācijas līmenis. 12 voltu elektriskā sistēma atbalsta iekšdedzes dzinēju kustības uzsākšanas un paātrinājuma laikā. Tas nodrošina plūdenāku un dinamiskāku startu, kā arī mazāku degvielas patēriņu.

salīdzināt dzinējus
Hibrīddzinēju klāsts: full hybrid E-Tech, dzinējs ar labākajiem rādītājiem savā klasē, un mild hybrid.
    full hybrid E-Tech 200 ZS     mild hybrid
tehnoloģijas      1 akumulators
+ 2 elektromotori
+ 1 iekšdedzes dzinējs
1 x 12 V akumulators
+ 1 iekšdedzes dzinējs
degvielas patēriņa samazinājums        līdz 40%*  līdz 8%  
degvielas patēriņš            4.7 L/100 km
    6.2 L/100 km
CO2 emisija      106 g/km     
   142 g/km
 
Crit’Air klase      1 1
enerģijas rekuperācija, palēninoties un bremzējot   
rekuperācijas intensitātes regulēšana       
elektriskais atbalsts iekšdedzes dzinējam        
elektriskā braukšana pilsētā  līdz 80%** braukšanas laika  
* full hybrid E-Tech dzinējam salīdzinājumā ar mild hybrid auto, saskaņā ar ar WLTP City/UTAC un IDIADA avotu, 2022. gada septembris.
* atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa un braukšanas stila. Avots: Renault, 2022. gads

full hybrid E-Tech
mild hybrid generation - powertrains - Renault Austral full hybrid E-Tech
hibrīds tā labākajā formā
  • jaunas paaudzes full hybrid E-Tech spēka agregāts
  • līdz 80%* pilsētas braukšanas laika elektriskajā režīmā
  • degvielas ietaupījums līdz 40%**
  • CO2 emisijas samazinājums
  • spēcīgs un vienmērīgs paātrinājums
tehnoloģijas
Renault Austral full hybrid E-Tech hibrīddzinējs ietver 1,2 litru benzīna turbodzinēju, elektrisko motoru, litija jonu akumulatoru un inteliģento multi-mode pārnesumkārbu.
galvenās funkcijas
Uzsākot kustību, automobilis vienmēr darbojas elektriski, tāpēc paātrinājums ir spēcīgs, vienmērīgs un kluss. Pateicoties rekuperācijas funkcijai, gaitas akumulators uzlādējas braukšanas laikā – palēninoties un bremzējot. Atgūstamās enerģijas daudzumu ir iespējams regulēt, ar taustiņiem pie stūres ieslēdzot vienu no četriem rekuperācijas intensitātes līmeņiem.
* atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa un braukšanas stila. Avots: Renault, 2022. gads
** full hybrid E-Tech dzinējam salīdzinājumā ar mild hybrid auto, saskaņā ar ar WLTP City/UTAC un IDIADA avotu, 2022. gada septembris.

mild hybrid
mild hybrid generation - powertrains - Renault Austral full hybrid E-Tech
jaunas paaudzes mild hybrid
  • 12 V akumulators
  • 160 ZS ar starterģeneratoru
  • 1,3 litru benzīna turbodzinējs
 tehnoloģijas
1,3 litru benzīna turbodzinējs ar tiešo degvielas iesmidzināšanu ir aprīkots ar 12 voltu mild hybrid sistēmu. Šī tehnoloģija, kas nodrošina 160 ZS jaudu, ietver litija jonu akumulatoru un starteri-ģeneratoru, kas, uzsākot kustību un paātrinoties, nodrošina papildu griezes momentu, kā arī nodrošina enerģijas atgūšanu palēnināšanās un bremzēšanas laikā.
galvenās funkcijas
Samazina degvielas patēriņu un CO2 izmešus kustības uzsākšanas un paātrināšanās laikā, kā arī nodrošina plūdenāku un spēcīgāku startu.