E-Tech electric dzinējs

Renault 4

Renault 4 apvieno nobraukuma rezervi, braukšanas prieku, veiktspēju un cieņu pret vidi. Tā AmpR Small platforma un 100% elektriskais dzinējs, kompaktāks un bez retzemju metāliem, piedāvā izcilu braukšanas prieku.
comfort-range akumulators
līdz 409 km
nobraukuma rezerve*

* saskaņā ar WLTP standartu, ar 52 kWh comfort range akumulatoru
līdz 150 ZS
jauda*

* ar 52 kWh comfort range akumulatoru
comfort range akumulators 52 kWh
15–80% uzlāde 30 minūtēs
līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijā*

* aprēķinātais uzlādes ilgums
urban-range akumulators
līdz 322 km
nobraukuma rezerve*

* saskaņā ar WLTP standartu, ar 40 kWh urban range akumulatoru
līdz 120 ZS
jauda*

* ar 40 kWh urban range akumulatoru
urban range akumulators 49 kWh
15–80% uzlāde 30 minūtēs
līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijā*

* aprēķinātais uzlādes ilgums

E-Tech electric dzinēja priekšrocības


vienkārša braukšana

platforma
elektriskā platforma
Jaunā AmpR Small platforma nodrošina Renault 4 ārkārtīgi zemu smaguma centru, kā arī nelielu svaru un optimālu svara sadalījumu. Precīza stūrēšana un efektīva amortizācija sniedz patiesu braukšanas prieku. Kompaktais elektromotors ar 110 kW (150 ZS) vai 90 kW (120 ZS) jaudu nodrošina spēcīgu un vienmērīgu dinamiku.
braukšanas prieks 
braukšanas prieks
Pateicoties aizmugurējai daudzsviru balstiekārtai un optimizētai priekšējai balstiekārtai, kā arī nelielam pagrieziena rādiusam, Renault ir īpaši veikls. Izveicīgo raksturu papildina lieliska saķere un dinamika. Pie Renault 4 stūres jūs atklāsiet jaunas braukšanas izjūtas.
ērta vadīšana
ērta vadība ar One Pedal režīmu
Renault 4 ir aprīkots ar inovatīvu rekuperatīvās bremzēšanas sistēmu, kas piedāvā One Pedal režīmu. Aktivizējot šo režīmu, automobili var palēnināt un apturēt, nespiežot bremžu pedāli. Enerģijas atgūšanas intensitātes līmeņus var pārslēgt ar taustiņiem pie stūres.
komforts salonā
kokona efekts
Kokona efekts, patentēta Renault tehnoloģija, efektīvi slāpē vibrācijas un ārējos trokšņus, nodrošinot augstu akustisko komfortu. Pateicoties 2,62 m garenbāzei un 1,53 m šķērsbāzei, Renault 4 var nodrošināt īpaši komfortablu gaitu.

palielināta nobraukuma rezerve

veiktspēja
palielināta nobraukuma rezerve
Ar pilnībā uzlādētu akumulatoru Renault 4 var nobraukt līdz 409 km*. Šo iespaidīgo nobraukuma rezervi nodrošina ļoti efektīvs dzinējs un inteliģenta enerģijas pārvaldības sistēma.

* saskaņā ar WLTP standartu, ar 52 kWh comfort range akumulatoru.
rekuperatīvā bremzēšana
rekuperatīvā bremzēšana
Enerģijas rekuperācijas sistēma uzlādē automobiļa akumulatoru palēnināšanās un bremzēšanas laikā. Renault 4 ir markas pirmais modelis, kas piedāvā rekuperācijas režīmu One Pedal. Braucot One Pedal režīmā, automobili var gan paātrināt, gan nobremzēt, izmantojot tikai akseleratora pedāli – bremžu pedālis nepieciešams tikai straujai automobiļa apstādināšanai.

One Pedal papildina trīs citus rekuperācijas intensitātes līmeņus, ko var pārslēgt ar taustiņiem pie stūres.

* pieejams, sākot no Tecno izpildījuma.
temperatūras pārvaldība
temperatūras pārvaldība
Siltumsūknis ir apvienots ar sistēmu enerģijas atgūšanai no motora un akumulatora. Kopā tie palīdz saglabāt Renault 4 nobraukuma rezervi un nodrošina pasažieru termisko komfortu neatkarīgi no laikapstākļiem.

universāla uzlāde

maiņstrāva
vienkārša braukšanas ar maiņstrāvas uzlādi
Renault 4 iebūvētais 11 kW maiņstrāvas lādētājs nodrošina iespēju izmantot publiskās uzlādes stacijas, un, pateicoties plašajam tīklam, uzlāde ir pieejama teju jebkur. Uzlādējot Renault 4 vienu stundu*, jūs varēsiet palielināt nobraukuma rezervi par aptuveni 75 km.

Piezīme par maiņstrāvas uzlādi: zemas līdz vidējas jaudas maiņstrāvas uzlāde (maksimāli 22 kW) tiek izmantota mājās un lielākajā daļā publisko uzlādes staciju.

* publiskajā 22 kW uzlādes stacijā maksimālā pieejamā jauda būs 11 kW.
līdzstrāva
uzlāde ar līdzstrāvu tālos braucienos
Līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijas ir izvietotas visā Eiropā un nodrošina īsas uzlādes pauzes. 15 minūtes* ilga uzlāde Renault 4 nodrošinās 165 km nobraukuma rezervi (atbilstoši WLTP standartam), savukārt 30 minūtes ilga uzlāde ļaus uzpildīt akumulatoru no 15 līdz 80%.

Piezīme par līdzstrāvas uzlādi: līdzstrāvas stacijas nodrošina vismaz 50 kW jaudu un lielākoties ir izvietotas pie automaģistrālēm. Ātrās uzlādes punkti ir pieejami tikai publiskajā tīklā.

* 52 kWh comfort-range akumulatoram.
uzlādes optimizācija
uzlādes optimizācija ceļā
Atkarībā no versijas un aprīkojuma Renault 4 var nodrošināt akumulatora iepriekšēju uzsildīšanu/atdzesēšanu*. Akumulatora temperatūras pielāgošana ļauj tam pieņem lielāku uzlādes jaudu un samazināt uzlādes ilgumu. Plānojot maršrutu ar Google Maps, automobilis automātiski pielāgo akumulatora temperatūru un informē par optimālo uzlādes apjomu.

* atkarībā no versijas un komplektācijas.

akumulatora izvēle

2 veidu akumulatori
comfort-range akumulators ar 52 kWh kapacitāti nodrošina nobraukuma rezervi līdz 409 km (WLTP rādītājs) un ir lieliski piemērots gan tuviem, gan tāliem braucieniem. urban-range akumulatora ietilpība ir 40 kWh, un tas nodrošina nobraukuma rezervi līdz 322 km. Šis akumulators ir piemērots ikdienas maršrutiem un arī starppilsētu braucieniem.
 ilgmūžība un pārstrādājamība
Jaunajai AmpR Small platformai īpaši izstrādātie akumulatori ir veidoti, domājot gan par vidi, gan par vieglu remontu un pārstrādājamību. Balstoties uz Renault pieredzi elektromobilitātes jomā, akumulatoriem ir 8 gadu vai 160 000 km garantija.
drošība
Pateicoties vairākām unikālām sistēmām, akumulatori ir droši aizsargāti. Piemēram, Fireman Access tika ieviesta, lai atvieglotu ugunsdzēsēju darbu. Pateicoties tai, augstsprieguma akumulatora var nodzēst dažās minūtēs. Savukārt SD Switch ir speciāls slēdzis, ar ko akumulatoru atslēdz no elektrotīkla, lai garantētu drošu glābēju darbu.
otrreizējā pārstrāde
Automobiļa kalpošanas laika beigās akumulatoru var atjaunot, atkārtoti izmantot enerģijas uzglabāšanai vai pārstrādāt. Vairāk nekā 90% kobalta, niķeļa un litija tiks pārstrādāti slēgtā ciklā*, lai ražotu jaunus akumulatorus.

* Kobalta, niķeļa un litija slēgtā cikla pārstrādi īstenos uzņēmums The Future Is NEUTRAL (Renault grupas meitasuzņēmums, kura darbība ir vērsta uz aprites ekonomikas attīstību) un tā partneri. Plānots, ka tā darbība sāksies 2027. gadā.