milzīgais griezes moments ir pieejams nekavējoties
Motori, kas piedzen aizmugurējos riteņus, pa abiem attīsta 4800 Nm griezes momentu, nodrošinot tūlītēju un nepārtrauktu paātrinājumu. Īpaši izstrādātas riepas, kas ir uzmontētas uz 20 collu diskiem, garantē izcilu saķeri ar ceļa virsmu. Kad nepieciešams, vadītājs var izmantot uz stūresrata izvietoto slēdzi “apdzīšana”, kas nodrošina papildu jaudu.
inovatīva dzinēja šasijas tehnoloģija
Pateicoties motoru izvietojumam uz aizmugurējās ass, ir nodrošināta optimāla piedziņas reakcija un uzlabota efektivitāte. Šī tehnoloģija samazina detaļu skaitu un svaru, uzlabojot Renault 5 Turbo 3E vadāmību, veiktspēju un sniedzamību. Iespēja regulēt katram ritenim pievadāmo griezes momentu nodrošina optimālu vilkmi, saķeri un vadāmību.