veiktspēja

Renault 5 Turbo 3E
Renault 5 Turbo 3E ir absolūts sportiskas kaislības iemiesojums un jaudīgākais sērijveida modelis zīmola vēsturē*.

* sertifikācijas procesā.
tehniskie dati
Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980
dzinējs 2 elektromotori starp aizmugurējiem riteņiem4 cilindru benzīna turbomotors, izvietots riteņu bāzē, 5 pakāpju manuālā pārnesumkārba
piedziņaaizmugurējo riteņuaizmugurējo riteņu
maksimālā jauda540 ZS (400 kW)*  160 ZS pie 6000 apgr./min
maksimālais griezes moments4800 Nm*206 Nm
svara un jaudas attiecība2,7 kg/ZS  6 kg/ZS
platforma speciāla platformauz Renault 5 bāzes
svars un izmēri
Renault 5 Turbo 3E Renault 5 Turbo 1980
garums 4,08 m      3,66 m
platums 2,03 m      1,75 m
augstums 1,38 m      1,32 m
riteņu bāze 2,57 m      2,43 m
pašmasa (gatavs braukšanai)1450 kg*      970 kg
veiktspēja
Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
0–100 km/hmazāk nekā 3,5 s*  6,9s
0–200 km/hmazāk nekā 9 s*  /
80–120 km/hmazāk nekā 2 s*  /   
400 m mazāk nekā 11 s*  15s    
1000 m mazāk nekā 20 s*  27,8s
maksimālais ātrums270 km/h*        virs 200 km/h
elektriskie rādītāji
Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
paredzamā sniedzamība (WLTP)vairāk nekā 400 km*  /
maksimālā uzlādes jauda (maiņstrāva)11 kW     /
maksimālā uzlādes jauda (līdzstrāva)līdz 350 kW  /   
15–80% uzlādes ilgums15 min.* ar 300 kW jaudu/   
spriegums800 V     /
akumulatora kapacitāte (izmantojamā)70 kWh          /
ekomarķējums0  /
* tehniskie dati var mainīties automobiļa sertifikācijas gaitā.
uzzināt vairāk

izcila veiktspēja

Renault 5 Turbo 3E
sportisks raksturs
Divi motori ar kopējo jaudu 540 ZS (400 kW) ļauj no 0 līdz 100 km/h ieskrieties mazāk nekā 3,5 sekundēs, savukārt maksimālais ātrums trasē ir 270 km/h. “Turbo” spēks atgriežas ar radikālu veiktspēju.
milzīgais griezes moments ir pieejams nekavējoties
Motori, kas piedzen aizmugurējos riteņus, pa abiem attīsta 4800 Nm griezes momentu, nodrošinot tūlītēju un nepārtrauktu paātrinājumu. Īpaši izstrādātas riepas, kas ir uzmontētas uz 20 collu diskiem, garantē izcilu saķeri ar ceļa virsmu. Kad nepieciešams, vadītājs var izmantot uz stūresrata izvietoto slēdzi “apdzīšana”, kas nodrošina papildu jaudu.
inovatīva dzinēja šasijas tehnoloģija
Pateicoties motoru izvietojumam uz aizmugurējās ass, ir nodrošināta optimāla piedziņas reakcija un uzlabota efektivitāte. Šī tehnoloģija samazina detaļu skaitu un svaru, uzlabojot Renault 5 Turbo 3E vadāmību, veiktspēju un sniedzamību. Iespēja regulēt katram ritenim pievadāmo griezes momentu nodrošina optimālu vilkmi, saķeri un vadāmību.

vadāmība, kas aizrauj elpu

Renault 5 Turbo 3E
unikāla konstrukcija
Oglekļa šķiedras konstrukcija apvieno nelielu svaru ar maksimālu stingrību. Virsbūvei piemīt īpašas proporcijas – garuma un platuma attiecība ir 2:1 (4,08 m gara un 2,03 m plata). Renault 5 Turbo 3E ir tikpat plats kā superauto, bet par vairākiem desmitiem centimetru īsāks, tālab patiesi saucams par mini superauto.
aizraujoša vadīšana
aizraujoša vadīšana Renault 5 Turbo 3E 1450 kg pašmasa un 540 ZS jauda veido izcilu svara un jaudas attiecību – 2,7 kg/ ZS. Perfektu vadāmību nodrošina 2,57 m riteņu bāze, kā arī zemais smaguma centrs, ko nosaka akumulatora izvietojums.
pielāgojama uzvedība
Autovadītājs var izmantot vairākus braukšanas režīmus. Trasē iespējams aktivizēt “Race”¹ režīmu, kā arī izmantot “Drift assist”² funkciju apvienojumā ar sacīkšu rokas bremzi, kas palīdz izbraukt asus līkumus. Uz ceļa vadītāja rīcībā ir “normal”, “sport” un “snow”² režīms, kas ļauj izvēlēties sportisku braukšanas raksturu vai komfortu.

¹sacīkšu
²vadāma sānslīde, 3 atbalsta līmeņi
³sniegs

elektrisks raksturs

Renault 5 Turbo 3E
unikāla platforma
Renault 5 Turbo 3E izstrādē tikai pielietota visa Renault pieredze un zinātība. Alpine Cars inženieru radītā alumīnija platforma nodrošina izcilu vadāmību un minimālu svaru.
 nobraukuma rezerve
70 kWh akumulators nodrošina aptuveni 400 km* sniedzamību (WLTP rādītājs), savukārt trasē vadītāja rīcībā ir fenomenāla jauda. Tas nozīmē augstu veiktspēju jebkuros braukšanas apstākļos.

* tehniskie dati var mainīties automobiļa sertifikācijas gaitā.
superātra uzlāde
Pateicoties 800 V elektriskajai sistēmai, akumulatoru var uzlādēt ar jaudu līdz 350 kW. 15–80% uzlādei būs nepieciešamas tikai 15 minūtes.