jūsu jautājumi par E-Tech electric

Megane E-Tech electric – Renault
E-Tech electric, Renault pieredze
Iegūstiet atbildes uz visiem jautājumiem, kas jums radušies par elektromobiļiem
VAI ELEKTROMOBIĻI IR UZTICAMI?
Uzticamības ziņā elektromobiļi neatpaliek no automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju.

Pateicoties zināšanām elektromobiļu jomā, ilggadējai pieredzei Formula 1, kā arī inženiertehnisko, dizaina un pētniecības komandu ieguldījumam, Renault radītā E-Tech tehnoloģija ir maksimāli uzticama:

Elektromotori ir vienkāršāki, tiem ir mazāk detaļu, tāpēc apkope ir lētāka. Radušos bojājumus ir vieglāk atklāt un novērst nekā automobilim ar iekšdedzes dzinēju.

Komponenti ir tikpat uzticami un izturīgi kā iekšdedzes automobiļiem. Turklāt vairāk nekā 30 000 Renault tīkla darbinieku jau ir apmācīti, lai sniegtu jums atbalstu jūsu E-Tech electric automobiļa apkopē.

Mūsu piedāvātie automobiļi ar E-Tech electric tehnoloģiju ir daudzu gadu darba rezultāts un tie ir sevi apliecinājuši, 2012. gadā ieviešot Zoé. Mēs ar lepnumu varam teikt, ka mūsu pieredze elektromobiļu izstrādē ļauj mums ieviest jaunas tehnoloģijas arvien uzticamākiem elektromobiļiem.
VAI ELEKTROMOBIĻI PIESĀRŅO VIDI?
Vispirms jā, tad nē.
Jā, jo to ražošana rada lielāku oglekļa dioksīda pēdu nekā iekšdedzes automobiļu ražošana.
Nē, tāpēc, ka vienīgais piesārņojuma avots braukšanas laikā ir bremžu un riepu dilšana.
Analizējot elektromobiļu aprites ciklu, var secināt, ka tie piesārņo vidi par 81% mazāk nekā iekšdedzes automobiļi.

Lai uzzinātu vairāk par elektromobiļu radīto oglekļa dioksīda pēdu, jūs varat iepazīties ar pētījumu, ko 2020. gada 21. aprīlī publicēja organizācija Transport & Environment (T&E).
KĀ IEDARBINĀT ELEKTROMOBILI?
Elektriskā automobiļa iedarbināšana ir ļoti vienkārša, taču ir svarīgi to veikt pareizi.

Neatkarīgi no modeļa (ar aizdedzes atslēgu vai start/stop pogu pogu) automobiļa iedarbināšanas brīdī ir jānospiež bremžu pedālis. Kad automobilis ir iedarbināts, jūs varat atlaist bremžu pedāli un sākt kustību pilnīgā klusumā. Tā kā auto ir 100 % elektrisks, tas nerada skaņu, bet darba režīms ir redzams instrumentu panelī.

Lai brauktu uz priekšu vai atpakaļgaitā, neizmantojot sajūgu (elektromobilim tā nav), izmantojiet braukšanas virzienu kontrolieri un akseleratora pedāli. Nospiediet bremzi, lai samazinātu ātrumu vai apstātos, un automobilis pats izslēgsies un atkal iedarbinās motoru. Kolīdz auto uzsāks kustību, jūs varēsiet baudīt vienmērīgu un dinamisku bezizmešu braukšanu.
KĀ ATRAST ELEKTROMOBIĻU UZLĀDES STACIJAS?
Teorētiski tās ir visur. Elektromobilim vienkārši vajadzīga elektrība, tāpēc katra rozete ir potenciāls uzlādes punkts.
Publiskie uzlādes punkti bieži vien ir atrodami pie tirdzniecības centriem, stāvvietās, pie automaģistrālēm, kā arī dažos automobiļu koplietošanas tīklos. Daudzos gadījumos uzlādes stacijas ir ierīkotas pie autoražotāju pārstāvjiem. Piemēram, Renault dīleru tīklā ir pieejami vairāk 400 šādu punktu. Šīs stacijas piedāvā ātro uzlādi, tādēļ vidēji pietiek ar 1,5 stundām, lai akumulatoru uzlādētu līdz 80% līmenim.

Plusi:
  • MyRenault lietotne palīdz plānot braucienus, ņemot vērā maršrutā pieejamos uzlādes punktus;
KUR ES VARU UZLĀDĒT SAVU E-TECH ELECTRIC AUTOMOBILI?
Uzlādējiet savu automobili līdz 100% no elektriskā tīkla:
  • Mājās pievienojiet to elektrotīkla kontaktligzdai (pastiprinātajai vai standarta) vai privātajai uzlādes stacijai. Mobilize power solutions palīdzēs jums ierīkot mājas staciju. Pasūtiet mājas uzlādes iekārtu pie Renault pārstāvja reizē ar automobiļa iegādi.
  • Esot ceļā, izvēlieties kādu no daudzajiem publiskajiem uzlādes punktiem. Nav daudz brīvā laika? Atrodiet ātrās uzlādes punktus. Izmantojiet maršruta plānotāju, lai atrastu tuvāko uzlādes punktu, un Mobilize Charge Pass, lai ērti norēķinātos vairumā publisko uzlādes punktu.
KĀ PAĀTRINĀT UZLĀDI BRAUCIENA LAIKĀ?
Uzlādes ilgums ir atkarīgs no automobiļa un uzlādes veida. Megane E-Tech electric ātrās uzlādes stacijā 30 minūšu var iegūt 300 km nobraukuma rezervi (WLTP).

Lai maksimāli izmantotu ātrās uzlādes iespējas, iesakām uzlādēt akumulatoru tikai tad, kad uzlādes līmenis nokritis zem 20%, un pārtraukt lādēšanu, kad ir sasniegti 80%.

Uzlādes maksa ir atkarīga no stacijas operatora. Cena var būt noteikta vairākos veidos: par kWh vai, piemēram, par uzlādes laiku (ātrās uzlādes punktos).

Lai uzlāde ceļā būtu pēc iespējas ātrāka, plānotājs izstrādā optimālu maršrutu: tas prognozē nobraukuma rezervi atkarībā no automobiļa noslodzes, ceļa apstākļiem un pieejamajām uzlādes stacijām (veids un cena). Piemēram, Megane E-Tech electric* plānotājs atkarībā no ieprogrammētā maršruta ļaus sagatavot akumulatoru (panākot optimālu darba temperatūru), lai ātrā uzlāde būtu pēc iespējas efektīvāka.
* atkarībā no versijas
KURŠ IZGUDROJA ELEKTROMOBILI?
Kā tas nereti gadās, nopelni pieder nevis vienam, bet vairākiem cilvēkiem.
Vairāki hronoloģiskie elementi ļauj mums rekonstruēt pirmsākumus:
  • 1830. gadā skots Roberts Andersons uzbūvēju pirmo elektrisko karieti.
  • 1835. gadā viņa pēctecis Tomass Davenports izstrādāja nelielu elektrisko lokomotīvi.
  • 1859. gadā Gastons Plantē izgudroja pirmo uzlādējamo akumulatoru, kuru 1881. gadā pilnveidoja Kamils Fors.
  • Fotogrāfijā, kas uzņemta ap 1895. gadu, Tomass Pārkers pozē pie elektriskā automobiļa. Tā kā viņš radīja iekārtas, kas darbināja pirmos elektriskos tramvajus, var pieņemt, ka viņš ir automobiļa izgudrotājs… taču to nav iespējams droši apliecināt.
  • Renaut veicināja elektromobiļu ieviešanu, 2012. gadā izlaižot Renault Zoé.

vairāk informācijas par E-Tech?