franču elektro pop mašīnas

RENAULT

"Izgudrot nākotni nozīmē balstīties uz 127 gadu progresu. Mēs uzskatām automašīnu par ilgtspējīgu, inteliģentu un savienojamu mobilitātes risinājumu. Mēs radām automašīnas, ar kurām jūs patiesi varat sadzīvot un tās atbilst viņu laikiemm un ikviena cerībām."

Fabrice Cambolive
Renault izpilddirektors

la marque Renault
Vairāk nekā 127 gadus Renault ir radījis avangarda transportlīdzekļus un izmanto inovācijas, lai attaisnotu jūsu cerības. Dizains, komforts, tehnoloģijas, drošība: mūsu transportlīdzekļi dzīvo un attīstās kopā ar jums. Katrs Renault ir pieredze, kas jāizdzīvo.

visvairāk pārdotā franču mašīnas marka pasaulē*
n° 1      

starptautiska klātbūtne
120+ valstis
*2024. gadā Renault zīmols pārdeva 1 577 351 transportlīdzekli (vieglie transportlīdzekļi + vieglā komerctransporta līdzekļi). Iekšējais avots: Renault 2025.
la marque Renault
tehnoloģija uz pieredzes pamata
OpenR link multimediju sistēma ar iebūvētu Google¹, solarbay®² necaurspīdīgs panorāmas stikla jumts, Human First Program³: katra inovācija nodrošina komfortu, aizsardzību un braukšanas prieku. Mūsu vīzija: tehnoloģijas priekš cilvēkiem.

aktīvi patenti*
12 000+
*Renault Group nekad nav pārstājusi ieviest jauninājumus un tagad lepojas ar vairāk nekā 12 000 aktīvu patentu, kas veido uzņēmuma intelektuālo kapitālu. Iekšējais avots: Renault 2024.
Elektriskās tehnoloģijas elektrifikācijas augstākajā virsotnē
Kā elektroautomobiļu pionieris Eiropā, Renault savu E-Tech tehnoloģiju piemēro visam savam transportlīdzekļu klāstam: 100% elektriskajam, pašuzlādējošajam pilnajam hibrīdam un hiperhibrīdam ar spraudni. Ar Renault elektrifikācija ir progress, kas pieejams ikvienam.

elektrificēto transportlīdzekļu pārdošanas apjoms Eiropā 2024. gadā*
1 no 2

hibrīdautomobiļu pārdošanas apjomi Eiropā 2024. gadā**
n° 2
*Renault zīmola elektriskie transportlīdzekļi veidoja 49% no tā pārdošanas apjoma Eiropā 2024. gadā. Iekšējais avots: Renault 2025.
**Renault zīmols 2024. gadā ieņēma 2. vietu Eiropas hibrīda tirgū. Iekšējais avots: Renault 2025.
la marque Renault
ilgtspējīga apņemšanās⁴
Renault ir apņēmies vairākos veidos: samazināt siltumnīcefekta gāzu emisijas⁵, pārstrādāt materiālus⁶, pārstrādātus materiālus⁷ un iegūt otro dzīvi ar savu Eiropas rūpnīcu, kas veltīta aprites ekonomikai: Refactory.

minimālais pārstrādes līmenis mūsu transportlīdzekļiem*
85%

2030. gada mērķis attiecībā uz pārstrādātiem materiāliem vai materiāliem no aprites ekonomikas⁶ mūsu transportlīdzekļos**
33%
*Transportlīdzekļi, kas ir vismaz 85 % pārstrādājami saskaņā ar Direktīvu 2005/64, kas pazīstama kā 3R direktīva.
**Kā ražošanas apjomu svērtais vidējais rādītājs, ieskaitot materiālus, kas pārstrādāti saskaņā ar ISO 14021, un ražošanas atgriezumus vai lūžņus, kas atkārtoti iekļauti ražošanas procesos rūpniecības objektā.**
la marque Renault
elektro popkultūra
Renault, kas ir Francijas ikona vairāk nekā 127 gadus, kopj savas saites ar jums, izmantojot spēcīgas partnerības, populārus pasākumus un liela mēroga kultūras projektus. Katra iniciatīva ir iespēja mums satikties un dalīties savā aizrautībā.

atklāj arī

¹OpenR link multimediju sistēma pielāgojas jūsu braukšanas profilam ar funkcijām, pakalpojumiem un lietotnēm.
OpenR link sistēma ar iebūvētu Google sniedz piekļuvi personalizētiem maršrutiem un lietotnēm, lai braukšanas pieredze būtu pielāgota jūsu vajadzībām.
openR link sistēmā ir iekļauts Google Maps reāllaika navigācijai, Google Assistant balss vadības funkcijām un Google Play iebūvētajām lietotnēm.
Google, Google Play, Google Maps, Waze un citi zīmoli ir Google LLC preču zīmes.

²Papildaprīkojums atkarībā no versijas.

³ Renault 2023. gadā uzsāktā programma "Cilvēks pirmajā vietā" iepazīstinās plašu sabiedrību ar visām zīmola drošības iniciatīvām un pozicionēs Renault kā tehnoloģisku un cilvēcisku zīmolu.

⁴Renault zīmols ir globālāk integrēts Renault grupā, kuras ilgtspējīgas attīstības politika balstās uz 3 pīlāriem: vides, sabiedrības un sociālajiem. Iekšējais ilgtspējības avots — Renault grupa

⁵ Renault Group ir apņēmusies no 2019. līdz 2030. gadam samazināt siltumnīcefekta gāzu emisijas no materiālu un komponentu iegādes un transportlīdzekļu lietošanas par 27 %, kā arī tiešās un netiešās emisijas no grupas objektiem par 62 %.

⁶ Līdz 2030. gadam mūsu transportlīdzekļos izmantot 633% materiālu no aprites ekonomikas, kas ir ražošanas apjomu svērtais vidējais rādītājs, ieskaitot materiālus, kas pārstrādāti saskaņā ar ISO 14021, un ražošanas atgriezumus vai lūžņus, kas atkārtoti iekļauti ražošanas procesos rūpniecības objektā.

⁷ Transportlīdzekļi, kas ir vismaz 85 % pārstrādājami saskaņā ar Direktīvu 2005/64, kas pazīstama kā 3R direktīva.