viss par Renault E-Tech electric elektromobiļu akumulatoriem

E-Tech 100% electric - battery - Renault
litija jonu akumulators
Litija jonu akumulators šobrīd ir elektromobiļu bāzes tehnoloģija un standarts.

Renault izvēlējās aprīkot savus E-Tech 100 % electric automobiļus ar šādu akumulatoru, jo tas nodrošina klientiem visvairāk priekšrocību un labāko kompromisu tehnisko īpašību ziņā:
  • liela nobraukuma rezerve, pateicoties augstam enerģijas blīvumam;
  • ātra uzlāde, pateicoties spējai pieņemt lielu uzlādes jaudu;
  • augsta veiktspēja neatkarīgi no ārējās temperatūras, turklāt akumulatoru neietekmē t.s. atmiņas efekts;
  • ilgs akumulatora darbmūžs un kontrolēta kapacitātes samazināšanās.

uzzināt vairāk par elektromobiļa akumulatoru Renault E-Tech electric

mūsu akumulatoru uzbūve
Vilces akumulators ir galvenais elektromobiļa komponents, tāpēc tas ir projektēts un izgatavots ar vislielāko rūpību un atbildību. Mūsu mērķis ir samazināt tā izmērus, vienlaikus nodrošinot optimālu veiktspēju.
Akumulators sastāv no vairākām daļām, kas nepieciešamas tā darbībai:
Lūdzu, ņemiet vērā, ka sadarbība ar partneriem ir izmantota tikai šūnu un moduļu izstrādei. Pārējos akumulatora komponentus ražo Renault, garantējot kvalitāti atbilstoši jūsu prasībām.
KĀ DARBOJAS ELEKTROMOBIĻA AKUMULATORS
Litija jonu akumulators ir ierīce, kas ķīmisko enerģiju pārvērš elektriskajā enerģijā. To nodrošina ķīmiska reakcija starp diviem elektrolītā iegremdētiem elektrodiem – pozitīvo (katods) un negatīvo (anods).
Kad akumulators nodrošina enerģiju, uzkrātie elektroni atbrīvojas kā pastāvīga enerģijas plūsma, kas plūst pa automobiļa tīklu starp anodu un katodu, lai darbinātu elektromotoru.
Savukārt, kad akumulators atgūst enerģiju no lādētāja vai rekuperatīvās bremzēšanas, elektroni atgriežas sākotnējā pozīcijā.

akumulatora veiktspēja

KAPACITĀTE UN NOBRAUKUMA REZERVE
E-Tech 100% electric - battery’s capacity - Renault
kapacitāte
Akumulatora ietilpību jeb kapacitāti izsaka kilovatstundās (kWh). To nevajadzētu jaukt ar elektromotora jaudu vai uzlādes jaudu, ko izsaka kilovatos (kW).
Elektromobiļa jaudu un akumulatora kapacitāti var salīdzināt ar iekšdedzes automobili: degvielas tvertnes tilpumu izsaka litros (l), savukārt dzinēja jaudu zirgspēkos (ZS).
E-Tech 100% electric - driving range - Renault
nobraukuma rezerve
Tā galvenokārt ir atkarīga no akumulatora ietilpības – jo lielāka, jo vairāk kilometru elektromobilis spēj nobraukt ar pilnu uzlādi.
Tomēr elektromobiļa nobraukuma rezervi ietekmē arī citi faktori: transportlīdzekļa svars, braukšanas stils un laikapstākļi.
Megane E-Tech electric – Renault
Renault Megane E-Tech electric piemērs
Renault Megane E-Tech electric: ar 60 kWh kapacitāti, ko nodrošina 11 cm biezs akumulators, automobilis var nobraukt līdz 470 km (WLTP).
Mūsu automobiļiem ir dažāda nobraukuma rezerve. Atklājiet Renault E-Tech electric modeļu klāstu.
KAPACITĀTE UN UZLĀDES JAUDA
E-Tech 100% electric - chargeability - Renault
uzlādes kapacitāte
Akumulatora galvenais uzdevums ir nodrošināt enerģijas uzkrāšanu un elektromobiļa nobraukuma rezervi. Projektējot akumulatoru, mēs nodrošinām, lai tas spētu pieņemt lielu jaudu (kW). Tas nodrošina ātru akumulatora uzlādi neatkarīgi no uzlādes veida.
E-Tech 100% electric - charging time - Renault
uzlādes ilgums
Mūsu E-Tech automobiļu akumulatori ir izstrādāti tā, lai nodrošinātu optimālu kompromisu starp kapacitāti un uzlādes laiku. Tie ir ideāli piemēroti tālajiem braucieniem, kad automobili uzlādē ātrajās stacijās pie automaģistrālēm.
Renault Megane E-Tech electric 200 km nobraukuma rezervi atjauno 30 minūtēs. Turklāt automobilis piedāvā daudzveidīgas uzlādes iespējas – tas spēj pieņemt līdz 22 kW jaudu maiņstrāvas stacijās un līdz 130 kW jaudu līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijās.
E-Tech 100% electric - outside conditions - Renault
ārējie apstākļi
Akumulatoru ietekmē arī ārējie apstākļi. Lai nodrošinātu optimālu automobiļa darbību, mēs regulējam akumulatora darba temperatūru, izmantojot tajā iebūvēto dzesēšanas sistēmu. Pateicoties OpenR link sistēmai ar Google Maps, tuvojoties ieplānotajam uzlādes punktam, akumulators tiek laikus uzsildīts, lai efektīvi izmantotu visu pieejamo uzlādes jaudu*.
* atkarībā no modeļa un versijas
UZTICAMĪBA UN ILGMŪŽĪBA
E-Tech 100% electric - expertise - Renault
pieredze un Renault kvalitātes garantija
Renault pieredze, kas gūta kopš Renault Zoé izlaides, pārsniedz desmit gadus. Tādējādi mums ir dziļas zināšanas par akumulatoru ilgmūžību un novecošanu. Mūsu zinātības un apņēmība radīt labākos risinājumus nodrošina augstāko kvalitāti.
E-Tech 100% electric - battery warranty - Renault
akumulatora garantija
Akumulatoriem, ar kuriem ir aprīkoti mūsu Renault E-Tech electric automobiļi, ir 8 gadu vai 160 000 km garantija (atkarībā no tā, kurš nosacījums iestājas vispirms). Ir svarīgi atcerēties, ka elektromobiļa akumulators, tāpat kā akumulators jebkurā elektroniskajā ierīcē, pamazām zaudē sākotnējās īpašības. Taču mēs garantējam, ka 8 gadu vai 160 000 km periodā akumulators saglabās vismaz 70% no sākotnējās kapacitātes.

akumulatoru drošība

Elektromobiļu drošība ir Renault prioritāte. Renault ir vienīgais autoražotājs, kura speciālistu komandā strādā ugunsdzēsējs. Tas cieši sadarbojas ar augstas klases ekspertiem, lai uzlabotu jūsu drošību, tajā skaitā ar diviem svarīgiem jauninājumiem:
E-Tech 100% electric - Fireman Access
Fireman Access
Aizdegšanās gadījumā Fireman Access ļauj glābējiem piekļūt akumulatora iekšējai daļai, un šīm darbībām pietiek ar 5 minūtēm.
E-Tech 100% electric - SD switch - Renault
SD Switch
Glābējiem sākot darbu (izņemot ugunsgrēka gadījumā), akumulatoru var nekavējoties atslēgt, izmantojot inovatīvo SD Switch tehnoloģiju, kas pasargā no iespējama strāvas trieciena.

akumulatoru otrā dzīve un otrreizēja pārstrāde

Pēc pirmā kalpošanas laika, t. i., 10-15 gadiem, vai kad kapacitāte nokrīt zem 70% līmeņa, akumulatori ir jānomaina.

Pēc šī perioda sākas to otrā dzīve. Akumulatorus var izmantot, piemēram, atjaunīgās enerģijas uzglabāšanai vai citiem pielietojumiem. Otrā dzīves cikla beigās tos var pārstrādāt.
SAVĀKŠANA
E-Tech 100% electric - collection - Renault
nokalpojušo akumulatoru savākšana
Saskaņā ar Eiropas direktīvu Renault ir pienākums nodrošināt elektromobiļu nolietoto akumulatoru savākšanu.
Visi Renault E-Tech centri palīdz saviem klientiem akumulatoru utilizācijas procesā.
2024. gadā Re-Factory rūpnīcā Flinā plānots uzstādīt elektromobiļu un akumulatoru demontāžas līniju.
UTILIZĀCIJA
E-Tech 100% electric - recycling - Renault
utilizācija
Litija jonu akumulatoru (kā Renault Zoé), pārstrādi sāk, tos izjaucot sastāvdaļās.
Konstrukciju elementi, plastmasa, metāli un metinājumi tiek nodoti specializētai pārstrādei.

jūsu jautājumi par elektromobiļu akumulatoriem

KAS IR LABĀK – AKUMULATORA IEGĀDE VAI NOMA?
Kad sākās elektromobiļu tirdzniecība, darbojās akumulatoru noma. Tagad vairākums autoražotāju to vairs nepraktizē, un tam ir vienkāršs un pārliecinošs iemesls – akumulatori sevi ir apliecinājuši kā izturīgu, drošu un ilgmūžīgu tehnoloģiju.

Renault E-Tech akumulatoriem pašlaik ir 160 000 km jeb 8 gadu garantija, un tos var nomainīt, ja kapacitāte ir nokritusies zem 70% līmeņa.

Renault ir vairāk nekā 10 gadu pieredze litija jonu akumulatoru izmantošanā. To ilgmūžība ir pārsniegusi nozares prognozes, un akumulatori 10 ekspluatācijas gadu laikā ir zaudējuši tikai nelielu daļu sākotnējās kapacitātes.

Atcerieties:
  • ja jūs interesē līzings, Renault piedāvā finansēšanas pakalpojumus elektriskajiem automobiļiem (ieskaitot akumulatorus);
  • ja vēlaties elektromobili pārdot, Renault var izsniegt akumulatora stāvokļa sertifikātu.
Atcerieties: sadarbojoties ar specializētiem uzņēmumiem, Renault garantē katra akumulatora pārstrādi.
VAI ELEKTROMOBIĻU AKUMULATORUS VAR PĀRSTRĀDĀT?
Protams! Pirmkārt, tas ir tiesību aktos noteikts pienākums un, otrkārt, tas atbilst Renault stratēģiskajiem mērķiem. Lai to nodrošinātu, mēs esam izstrādājuši pilnu akumulatora dzīves ciklu.
Mūsu mērķis ir panākt, lai līdz 2030. gadam 70% jauno akumulatoru tiktu izgatavoti no nolietoto akumulatoru pārstrādē iegūtiem stratēģiski svarīgajiem materiāliem (niķelis, kobalts, litijs u. c.). Pateicoties pārstrādes rūpnīcai Flinā un mūsu sadarbībai ar Veolia un Solvay, Renault Group ir priekšā konkurentiem.

Pirmā dzīve: mūsu automobiļu sirds.
Akumulators darbosies, līdz tā ietilpība vairs nebūs pietiekama automobiļa normālai ikdienas lietošanu (mazāk nekā 70% no sākotnējās ietilpības). Akumulatora “veselības stāvokli” var uzraudzīt My Renault lietotnē.

Otrā dzīve: jauns pielietojums.
Kad akumulatora kapacitāte ir samazinājusies par vairāk nekā 30% (zem 70% līmeņa no sākotnējās ietilpības), tas joprojām ir izmantojams citiem elektromobilitātes risinājumiem vai saules un vēja enerģijas uzglabāšanai.

Trešā dzīve: pārstrāde.
Pēc vēl 6-10 gadiem akumulatori nonāk pārstrādē. Pateicoties modernām pārstrādes tehnoloģijām, ir iespējams atkārtoti izmantot līdz pat 95% materiālu, tajā skatā niķeli, kobaltu, litiju u.c.

Renault sadarbojas ar specializētiem partneriem, nodrošinot videi draudzīgu slēgta cikla ražošanu.

uzziniet arī