kā darbojas elektromors?

E-Tech 100% electric - motor - Renault
elektromobiļa tehnoloģija un motora komponenti
Ne cilindru, ne virzuļu, ne izplūdes gāzu... Elektromobiļa motors ir veidots no komponentiem, kas pārvērš elektrisko enerģiju mehāniskajā enerģijā.
Motors izmanto elektrisko enerģiju, lai tā nekustīgajā daļā (statorā) radītu magnētisko lauku, kas ierosina rotējošās daļas (rotora) kustību. Izmantojot transmisiju, motors piedzen riteņus.
Renault jau vairāk nekā 10 gadus attīsta šo tehnoloģiju, lai risinātu šodienas un rītdienas mobilitātes uzdevumus, pieredzi un ražošanu koncentrējot Francijā.

kā darbojas

Uzziniet par elektromobiļa galvenajiem komponentiem

Renault E-Tech electric motori

CMF-EV PLATFORMA
Renault Megane E-Tech electric CMF-EV platforma
CMF-EV platforma ir aprīkota ar īpaši plānu 60 kWh akumulatoru un kompaktu 160 kW elektromotoru. Pateicoties pilnīgi līdzenai grīdai, ļoti zemam smaguma centram, optimālam svara sadalījumam un palielinātai riteņu bāzei, automobilim piemīt lieliska salona ietilpība un vadāmība.
KĀDAS IR PRIEKŠROCĪBAS?
kādas ir priekšrocības?
Renault E-Tech electric ir inovatīva tehnoloģija, kas nodrošina unikālu un intuitīvu braukšanas pieredzi.
  • Nobraukuma rezerve līdz 300 km (WLTP , 40 kWh akumulators) vai 470 km (WLTP , 60 kWh akumulators);
  • Daudzpusīgas uzlādes iespējas: AC 7 kW, AC 22 kW, DC 130 kW;
  • Siltumsūknis un jauna inteliģentā enerģijas rekuperācijas sistēma paaugstina efektivitāti un līdz ar to arī nobraukuma rezervi;
  • Vilkšanas jauda (līdz 900 kg piekabei ar bremzēm, līdz 750 kg piekabei bez bremzēm) un jumta bagāžnieka kravnesība (80 kg).
UN RĪTDIEN?
E-Tech 100% electric - vision - Renault
rītdiena – Renault redzējums
Renault strādā pie elektromotoru efektivitātes uzlabošanas. Mēs vēlamies samazināt to patēriņu, lai palielinātu nobraukuma rezervi.
Mēs arī plānojam paplašināt ražošanu Duē un Kleonas rūpnīcās Francijā.

jūsu jautājumi par elektromotoriem

AR KO ELEKTROMOBILIS ATŠĶIRAS NO HIBRĪDAUTO?
Galvenā atšķirība starp elektromobili un hibrīda automobili ir dzinējs un akumulatori.
Elektromobilis ir aprīkots ar īpašu motoru, kas darbojas tikai ar akumulatora enerģiju.
Hibrīdautomobilim ir iekšdedzes dzinējs, ko papildina 1 vai 2 elektromotori.
  • Hibrīdauto nobraukuma rezerve ir lielāka nekā elektromobilim, jo iekšdedzes dzinējs var darbināt automobili arī tad, kad akumulators ir izlādējies.
  • tomēr elektromobiļa nobraukuma rezerve var sasniegt pat 470 km (Renault Megane E-Tech, WLTP)
  • Elektromobilis ir videi draudzīgāks nekā hibrīdauto, jo tas nerada CO2 izmešus (savukārt hibrīds rada mazāku piesārņojumu nekā automobilis ar parastu iekšdedzes dzinēju).
VAI ELEKTROMOBIĻIEM IR JAUDA?
Jā. Faktiski pašreizējo elektromobiļu motori ir tikpat jaudīgi kā iekšdedzes dzinēji. Momentāni pieejamais griezes moments nodrošina spēcīgāku un vienmērīgāku paātrinājumu.
Visiem elektriskajiem automobiļiem nav vienāda jauda. Tā ir atkarīga no dzinēja specifikācijas un akumulatora. Lai nodrošinātu modelim nepieciešamo veiktspēju (atbilstoši tipam un lietojumam), autoražotājs izvēlas piemērotu akumulatoru un motoru.
KĀDAS IR GALVENĀS ELEKTROMOBIĻA IEZĪMES
Elektromobiļa galvenā iezīme ir tā motors.
Tas ir elektromotors, nevis iekšdedzes dzinējs, tāpēc to darbina nevis benzīns vai dīzeļdegviela, bet gan elektroenerģija no akumulatora, kas iebūvēts automobilī.
Tā jauda un nobraukuma rezerve atšķiras atkarībā no modeļa. Piemēram, Renault Megane E-Tech electric maksimālā jauda ir 220 ZS, bet nobraukuma rezerve – līdz 470 km (WLTP).
Citas svarīgas iezīmes:
  • vienmērīga un komfortabla gaita, nav nepieciešams pārslēgt pārnesumus, automobilis nerada trokšņus un smakas, turklāt nodrošina dinamisku paātrinājumu.
  • praktiska un ekonomiska “uzpildīšanās”, jo akumulatoru var uzlādēt gan mājās, gan publiskā stacijā.
  • videi draudzīgāka braukšana, jo vienīgais piesārņojums, ko rada automobilis, ir daļiņas no bremžu vai riepu nodiluma.

uzziniet arī