dzinēji un akumulatori

Megane E-Tech electric

Pateicoties īpaši izstrādātajai platformai un inovatīvajiem risinājumiem, Renault Megane E-Tech electric lieliski apvieno nobraukuma rezervi, braukšanas prieku un veiktspēju.

Francijā ražotā automobiļa elektriskajā piedziņā nav izmantoti retzemju materiāli. Automobilis ir ilgtspējīgas projektēšanas rezultāts, un tā izgatavošanai izmantota Eiropā bāzēta ražošanas ekosistēma.

Tas iemieso vides aizsardzības un braukšanas veiktspējas apvienojumu, kura uzdevums ir uzlabot jūsu elektriskās braukšanas pieredzi.
comfort-range akumulators
akumulators 60 kWh
līdz 468 km
nobraukuma rezerve
saskaņā ar WLTP standartu
jauda 220 ZS
griezes moments 300 Nm
4 labi iemesli pāriet uz elektrisko braukšanu
brauciet bez kompromisiem
platforma
Platform - Megane E-tech electric
elektriskā platforma
Renault Megane E-Tech electric modulārā AMPR MEDIUM platforma ar tās inovatīvajām konfigurācijām ļauj optimizēt svaru un panākt ļoti zemu smaguma centru. Tas nodrošina augstu veiktspēju un atsaucīgas reakcijas.
braukšanas prieks
Driving pleasure - Megane E-Tech electric
braukšanas prieks
Ar 160 kW ( 220 ZS) elektromotoru Megane E-Tech electric nodrošina spēcīgu dinamiku un atsaucību katrā braucienā. Automobiļa riteņi ir izvietoti tālu virsbūves stūros, tālab asā, precīzā stūrēšana un lieliski noskaņotā šasija var nodrošināt īpašu veiklību un stabilitāti. Jūs vienmēr kontrolējat situāciju.
braukšanas komforts
Driving comfort- Megane E-Tech electric
braukšanas komforts
Megane E-Tech elektriskā platforma ar garāku un platāku riteņu bāzi piedāvā lielāku stabilitāti un komfortablāku gaitu. Pasažieri var izbaudīt plašāku salonu, pateicoties līdzenajai grīdai un lieliskajai kokona efekta skaņas izolācijai (Renault patentēta izolācijas tehnoloģija starp akumulatoru un salonu, kas slāpē vibrācijas un braukšanas troksni.
One Pedal funkcija
One Pedal technology - Megane E-tech electric
One Pedal funkcija
Viena pedāļa funkcija atvieglo braukšanu pilsētā, ļaujot paātrināšanos un bremzēšanu kontrolēt ar akseleratora pedāli. Atlaižot pedāli, Megane apstāsies pilnībā. Šajā režīmā tiek nodrošināta arī efektīva rekuperatīvā bremzēšana.
elektriskā nobraukuma rezerve
veiktspēja
performance - Renault Megane E-Tech electric
elektriskā veiktspēja
Pirms brauciena pilnībā uzlādējot akumulatoru, Megane E-Tech electric pa automaģistrāli spēs nobraukt līdz 300 km. To nodrošina aerodinamika un konstrukcija, kas orientēta uz nobraukuma rezervi, kā arī vieda patēriņa pārvaldība.
rekuperatīvā bremzēšana
Regenerative braking - Megane E-Tech electric
rekuperatīvā bremzēšana
Izmantojot enerģijas atgūšanas sistēmu, Megane E-Tech electric uzlādē akumulatoru, kad palēninieties un bremzējat. Pieci rekuperācijas režīmi jeb intensitātes līmeņi, ko var pārslēgt ar taustiņiem pie stūres, palīdz pielāgot automobiļa reakcijas braukšanas apstākļiem un vadītāja ieradumiem, efektīvi palielinot elektriskā nobraukuma rezervi*.
termiskā pārvaldība
Thermal management - Megane E-Tech electric
siltumsūknis
Standartaprīkojumā iekļautais siltumsūknis ir apvienots ar sistēmu enerģijas atgūšanai no motora un akumulatora. Kopā tie palīdz saglabāt Megane E-Tech electric nobraukuma rezervi un nodrošina pasažieru termisko komfortu neatkarīgi no apstākļiem. Īpaši efektīvs vēsā laikā un ziemā.
elastīga uzlāde
maiņstrāvas uzlāde
maiņstrāvas uzlāde
Ar 22 kW lādētāju¹ jūsu Renault Megane E-Tech electric ir viegli uzlādēt jebkur. Katra apstāšanās ir iespēja atpūsties un atgūt enerģijas rezerves: atjaunojiet līdz pat 50% sniedzamības aptuveni 1,5 stundā². Nokļūt tur, kur vēlaties, vēl nekad nav bijis tik vienkārši.

¹atkarībā no valsts pieejams kā standarta vai papildu aprīkojums.
²atkarībā no akumulatora.
DC (līdzstrāvas) uzlāde
DC charging - Megane E-Tech electric
DC (līdzstrāvas) uzlāde
Izmantojot līdzstrāvas uzlādes sistēmu, kas ir saderīga ar visiem Eiropas tīkliem, pusotru stundu ilgam automaģistrāles braucienam nepieciešamo enerģiju var uzlādēt 30 minūtēs*. Renault Megane E-Tech 30% electric comfort-range akumulators piedāvā uzlabotu (stabilāku) jaudas līkni.

* 150 kW līdzstrāvas ātrās uzlādes punktā pusotru stundu ilgam braucienam pa automaģistrāli ar ātrumu 110 km/h.
uzlādes rīki
optimizējot elektrisko ceļošanu
Izmantojiet savienotās funkcijas, kas paredzētas braucieniem ar elektromobili: lai paātrinātu uzlādi, Megane E-Tech electric iepriekš sagatavo optimālu akumulatora temperatūru. Ja maršruts ir ieprogrammēts Google Maps, iekļaujot uzlādes punktus, automobilis automātiski pielāgo akumulatora temperatūru, lai maksimāli efektīvi izmantotu uzlādes jaudu, un informē, līdz kādam līmenim nepieciešams atgūt enerģiju. Ideāli piemērots braucienu optimizēšanai ziemā.

akumulators un nobraukuma rezerve
Cik kilometrus es varu nobraukt ar Megane E-Tech electric?
Ar 60 kWh akumulatoru var nobraukt līdz 468 km* WLTP kombinētajā ciklā un līdz 300 km pa automaģistrāli (ar pilnu uzlādi).
Kā es varu uzlabot nobraukuma rezervi?

Megane E-Tech electric ir aprīkots ar rekuperatīvo bremzēšanas sistēmu. Kad automobilis palēninās vai bremzē, atgūtā enerģija tiek izmantota, lai uzlādētu akumulatoru un attiecīgi palielinātu nobraukuma rezervi.

Papildus tam izmantojiet priekšrocības, ko sniedz openR link savienotie pakalpojumi un integrētais Google,– droši brauciet pa optimālu maršrutu un ietaupiet enerģiju.
Kāda ir Megane E-Tech electric nobraukuma rezerve aukstos laikapstākļos?
Tāpat kā visi akumulatori, arī elektromobiļu akumulatori ir jutīgi pret krasām temperatūras svārstībām.

Megane E-Tech electric paaugstinātā energoefektivitāte nodrošina optimālu nobraukuma rezervi visos apstākļos – gan vasarā, gan ziemā.

Tomēr laikapstākļi var ietekmēt nobraukumu. Aprēķiniet Megane E-Tech electric nobraukuma rezervi, ņemot vērā automobiļa lietojumu un laikapstākļus.

Lai optimizētu akumulatora darbību aukstā laikā, mēs iesakām izvēlēties ziemas pakotni ar gaisa siltumsūkni:
  • braucot pa automaģistrāli, iegūstiet par aptuveni 10% lielāku nobraukuma rezervi pat tad, ja gaisa temperatūra noslīd līdz –5°C, kā arī izbaudiet ātrāku uzlādi;
  • braucot pilsētā, iegūstiet par aptuveni 20% lielāku nobraukuma rezervi pat tad, ja gaisa temperatūra noslīd zem –5°C. Viedā enerģijas atgūšanas sistēma, kas ir īsts sabiedrotais pret aukstumu, uzņem akumulatora un piedziņas radīto siltumu un novirza to pasažieru salona apsildei.
Es braucu lielus attālumus. Vai Megane E-Tech electric ir man piemērota?

Megane E-Tech electric ir ideāli piemērots garos ceļojumos, jo tas ir aprīkots ar 60 kWh akumulatoru un uzlādes jauda sasniedz līdz 130 kW. Tā nobraukums ir līdz 468 km WLTP kombinētajā ciklā un līdz 300 km uz automaģistrāles.

Elektromobiļu maršruta plānotājs ir ideāls palīgs garos braucienos. Aktivizējiet to savā multivides sistēmā, lai plānotu maršrutu. Tā paredzošā funkcija palīdz reāllaikā pielāgoties jūsu brauciena apstākļiem un vada jūs uz pieejamajām uzlādes stacijām.

Šad un tad nepieciešams doties garākā braucienā? Izmantojiet Switch Car 30 un vienkārši zvaniet, lai saņemt automobili, kas atbilst jūsu vajadzībām*. 30 dienas gadā jūs varat braukt bez ierobežojumiem un saglabāt kontroli pār saviem nomas izdevumiem.

* pieejams kā opcija ar jūsu finansējumu.
Vai borta tehnoloģiju izmantošana ietekmē manu nobraukuma rezervi?

Elektroniskajām ierīcēm ir minimāla ietekme uz jūsu Megane E-Tech electric nobraukuma rezervi.

Lai palielinātu ikdienas nobraukuma rezervi, izveidojiet paradumus, kas sekmē plūdenu, energoefektīvu braukšanu.
Vai akumulators ir iekļauts pirkuma cenā? Vai akumulatoru ir iespējams nomāt?
Akumulators ir iekļauts Megane E-Tech electric pirkuma cenā.
Automobilim nonākot jūsu īpašumā, akumulatora sertifikāts būs pieejams jūsu My Renault kontā.

Akumulatora stāvokli varat skatīt arī savā My Renault lietotnē.

Renault piedāvā 8 gadu vai 160 000 km garantiju un garantē, ka šī perioda beigās akumulators būs saglabājis vismaz 70% no sākotnējās kapacitātes. Renault vairs nepiedāvā akumulatoru nomu.