energy control

100% hibrīdu saime

RENAULT AUSTRAL
E-TECH FULL HYBRID DZINĒJS
Līdz pat 40%* degvielas ekonomija ar E-Tech full hybrid dzinēju. Pilsētā līdz pat 80 %** laika brauciet elektriskajā režīmā. Akumulators uzlādējas, palēninoties un bremzējot, to nav nepieciešams uzlādēt no ārēja avota.
* E-Tech full hybrid dzinējam salīdzinājumā ar mild hybrid dzinēju ar automātisko pārnesumkārbu, saskaņā ar WLTC City protokolu / avots UTAC un IDIADA / 2022. gada septembris.
** braukšanas laiks, atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa un braukšanas stila. Renault iekšējais avots, 2022. gads.
MILD HYBRID DZINĒJS
12 V mild hybrid dzinējā ir pieejamas jaunākās tehnoloģijas. Elektriskais motors palīdz iekšdedzes dzinējam paātrinājuma laikā.

salīdziniet dzinējus


Plašs 100% hibrīda dzinēju klāsts: E-Tech full hybrid, kas ir efektīvākais tirgū, un mild hybrid.
E-Tech full hybrid 200
mild hybrid 160
tehnoloģija1 akumulators
 + 2 elektromotori
 + 1 iekšdedzes dzinējs
1 akumulators, 12 V
+ 1 iekšdedzes dzinējs
samazināts degvielas patēriņš salīdzinājumā ar neelektrificētu dzinējulīdz 40%*līdz 8%
degvielas patēriņš4,6 – 4,7 l/100 km6,1 – 6,5 l/100 km
     COemisija102 – 110 g/km138 – 154 g/km
rekuperācija, palēninoties un bremzējot
pastiprinātā enerģijas rekuperācija
elektriskais atbalsts iekšdedzes dzinējam
braukšana pilsētā elektriskajā režīmālīdz 80%** maršruta, pateicoties rekuperācijai
* E-Tech full hybrid dzinējam salīdzinājumā ar mild hybrid dzinēju ar automātisko pārnesumkārbu, saskaņā ar WLTC City protokolu / avots UTAC un IDIADA / 2022. gada septembris.
** braukšanas laiks, atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa un braukšanas stila. Renault iekšējais avots, 2022. gads.

E-Tech full hybrid

Renault Austral
 hibrīds savā labākajā formā
  • jaunas paaudzes E-Tech full hybrid dzinējs
  • pilsētā līdz 80%* braukšanas laika elektriskajā režīmā
  • degvielas ekonomija līdz 40%*
  • samazinātas CO2 emisijas
  • straujš, dinamisks paātrinājums

* braukšanas laiks, atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa un braukšanas stila. Renault iekšējais avots, 2022. gads.
** E-Tech full hybrid dzinējam salīdzinājumā ar mild hybrid dzinēju ar automātisko pārnesumkārbu, saskaņā ar WLTC City protokolu / avots UTAC un IDIADA / 2022. gada septembris.
tehnoloģijas
Jaunajā Renault Austral izmantoto E-Tech full hybrid piedziņas sistēmu veido divi elektromotori un iekšdedzes dzinējs, kas apvienoti ar automātisko pārnesumkārbu.
galvenās funkcijas
Braukšana vienmēr sākas elektriskajā režīmā, nodrošinot tūlītēju un spēcīgu paātrinājumu. Pateicoties rekuperācijai, akumulators automātiski uzlādējas braukšanas laikā. Turklāt enerģijas atgūšanu iespējams palielināt, izmantojot četrus rekuperācijas režīmus, ko iestata ar lāpstiņām pie stūres rata.

mild hybrid

Renault Austral
jaunās paaudzes mild hybrid
  • 12 V akumulators
  • 160 ZS ar palīgsistēmu dzinēja iedarbināšanai
  • 1,3 litru četrcilindru benzīna dzinējs ar turbokompresoru
tehnoloģijas
Tiešās iesmidzināšanas 1,3 litru benzīna turbodzinējs ir aprīkots ar cieto daļiņu filtru un 12 V vieglā hibrīda sistēmu. Šī tehnoloģija ietver alternatīvu starta sistēmu un litija akumulatoru, kas enerģiju iegūst automobiļa ātruma samazināšanas laikā. Novatoriskās sistēmas jauda ir 160 ZS.
galvenās funkcijas
Samazina enerģijas patēriņa fāžu ietekmi iedarbināšanas un paātrināšanas laikā. Samazina degvielas patēriņu un CO2 emisijas, vienlaikus nodrošinot vienmērīgāku atkārtotu iedarbināšanu un uzlabotu braukšanas komfortu.
vairāk par Austral