energy control

100% hibrīdu saime

RENAULT AUSTRAL
E-TECH FULL HYBRID DZINĒJS
Līdz pat 40% degvielas ekonomija ar E-Tech full hybrid. Pilsētā līdz pat 80 % laika jūs brauksiet elektriskajā režīmā. Akumulators uzlādējas, samazinot ātrumu un bremzējot, un tam nav nepieciešama uzlāde no ārēja avota.
MILD HYBRID DZINĒJS
12 V mild hybrid dzinējā ir pieejamas jaunākās tehnoloģijas. Elektriskais motors palīdz iekšdedzes dzinējam paātrinājuma laikā.

salīdziniet dzinējus


Plašs 100% hibrīda dzinēju klāsts: E-Tech full hybrid, kas ir efektīvākais tirgū, un mild hybrid.
E-Tech full hybrid 200
mild hybrid 160
tehnoloģija1 akumulators
 + 2 elektromotori
 + 1 iekšdedzes dzinējs
1 akumulators, 12 V
+ 1 iekšdedzes dzinējs
samazināts degvielas patēriņš salīdzinājumā ar neelektrificētu dzinējulīdz 40%līdz 8%
degvielas patēriņš4,6 – 4,7 l/100 km6,1 – 6,5 l/100 km
     COemisija104 – 106 g/km138 – 147 g/km
rekuperācija, palēninoties un bremzējot
pastiprinātā enerģijas rekuperācija
elektriskais atbalsts iekšdedzes dzinējam
braukšana pilsētā elektriskajā režīmālīdz 80% maršruta, pateicoties rekuperācijai

E-Tech full hybrid

Renault Austral
labākais, ko piedāvā hibrīdi
  • jaunās paaudzes E-Tech full hybrid dzinējs
  • līdz 80% laika elektriskajā režīmā, braucot pilsētā
  • degvielas ekonomija līdz 40%*
  • samazinātas COemisijas
  • tūlītējs un dinamisks paātrinājums
tehnoloģijas
Jaunajā Renault Austral izmantoto E-Tech full hybrid piedziņas sistēmu veido divi elektromotori un iekšdedzes dzinējs, kas apvienoti ar automātisko pārnesumkārbu.
galvenās funkcijas
Braukšana vienmēr sākas elektriskajā režīmā, nodrošinot tūlītēju un spēcīgu paātrinājumu. Pateicoties rekuperācijai, akumulators automātiski uzlādējas braukšanas laikā. Turklāt enerģijas atgūšanu iespējams palielināt, izmantojot četrus rekuperācijas režīmus, ko iestata ar lāpstiņām pie stūres rata.

mild hybrid

Renault Austral
jaunās paaudzes mild hybrid
  • 12 V akumulators
  • 160 ZS ar palīgsistēmu dzinēja iedarbināšanai
  • 1,3 litru četrcilindru benzīna dzinējs ar turbokompresoru
tehnoloģijas
Tiešās iesmidzināšanas 1,3 litru benzīna turbodzinējs ir aprīkots ar cieto daļiņu filtru un 12 V vieglā hibrīda sistēmu. Šī tehnoloģija ietver alternatīvu starta sistēmu un litija akumulatoru, kas enerģiju iegūst automobiļa ātruma samazināšanas laikā. Novatoriskās sistēmas jauda ir 160 ZS.
galvenās funkcijas
Samazina enerģijas patēriņa fāžu ietekmi iedarbināšanas un paātrināšanas laikā. Samazina degvielas patēriņu un CO2 emisijas, vienlaikus nodrošinot vienmērīgāku atkārtotu iedarbināšanu un uzlabotu braukšanas komfortu.
vairāk par Austral