dīzeļdzinējs

dīzeļdzinējs

Master
atbilstīgs pašām augstākajām prasībām
Izmantojiet priekšrocības, ko sniedz pilnīgi jaunais Blue dCi 2L dzinējs ar četriem jaudas variantiem, kas pielāgoti visdažādākajām profesionāļu vajadzībām. Dzinējiem piemīt lieliska veiktspēja, dinamisks sniegums braukšanas priekam un zems CO2 izmešu līmenis.
–1,5 l/100 km
degvielas patēriņš*
194 g/km
CO2 emisija WLTP**
170 ZS
maksimālā jauda***
* dīzeļdegvielas dCI 2L versijai, WLTP mērījumi 2023. gada martā. Renault Master L2H2 3.5T dCi 130 salīdzinājumā ar Renault Master 3 phase 2 Blue dCi 135. Renault pētījumi.
** Renault Master L2H2 3.5T dCi 105 versijai.
*** Blue dCI 170 versijai ar automātisko pārnesumkārbu.

pieejami 4 dzinēju piedāvājumi

PILSĒTAS
blue dCi 2L 105 hp engine - diesel -  Renault Master
Blue dCi 2 L dzinējs ar 105 ZS
Praktiskais un efektīvais 105 ZS Blue dCi dzinējs ir nozares līderis ar mazāko CO2 emisiju – 194 g/km 3.5T versijai. Standartā aprīkots ar Stop & Start funkciju, tas ir ideāli piemērots nelieliem attālumiem un darbam pilsētā.
PIEMĒROTI DAŽĀDĀM VAJADZĪBĀM
Blue dCi 2L 170 hp engine - diesel - Renault Master
Blue dCi 2L 130 ZS un 150 ZS dzinējs
Abi dzinēju veidi ir izstrādāti tā, lai būtu maksimāli daudzpusīgi un piemēroti plašam lietojumu klāstam, tādēļ tie lieliski noderēs visām jūsu aktivitātēm. Jaunā automātiskā pārnesumkārba EAG9 ir īpaši pielāgota 150 zirgspēku modelim, lai garantētu nevainojamu un komfortablu braukšanu.
JAUDĪGI
Blue dCi 2L 170 hp engine - diesel - Renault Master
170 zirgspēku Blue dCi 2.0 litru dīzeļdzinējs
Maksimālam braukšanas komfortam ikvienā situācijā, 170 ZS dzinējs ir pieejams ar automātisko pārnesumkārbu EAG9. Brauciet komfortabli ar maksimālu kravas un piekabes svaru - bez kompromisiem pat pa automaģistrālēm.

salīdzināt veiktspēju

spēka piedziņa   Blue dCi 105 Blue dCi 130 Blue dCi 150 Blue dCi 170
pārnesumkārba   BVM6 BVM6 BVM6 / EAG9 BVM6 / EAG9
tilpums (cm3) / cilindru skaits / vārstu skaits  2 000/4/16
degvielas iesmidzināšanas veids  common-Rail sistēma     
degvielas tvertnes tilpums - (L)  dīzelis - 80     
Adblue tvertnes tilpums - (l)  20
maksimālā jauda (kW pie apgriezieniem minūtē)  77 pie 3 500 96 pie 3 500 110 pie 3 500 125 pie 3 500
maksimālais griezes moments Nm EEC (Nm pie apgr./min)  330 pie 1 500 350 pie 1 500 360 pie 1 500 380 pie 1 500
maksimālais ātrums (km/h)/ 0–100 km/h  150/19,8 162/16,6 170/14,1 (166) 177/12,9 (173)
izmešu standarts  Euro6 e  Euro6 bis - Euro VIe      Euro6 bis - Euro VIe           Euro6 bis - Euro VIe     
izplūdes gāzu neitralizēšanas sistēma  katalizatora, daļiņu filtra un AdBlue tvertnes sistēma     
kombinētais CO2 izmešu daudzums (g/km) pēc WLTP testa, no minimālā līdz maksimālajam*  192 - 211 192 - 219 194 - 219 (202 - 229) 194 - 219 (202 - 229)
kombinētais degvielas patēriņš (l/100 km) pēc WLTP standarta, no minimālā līdz maksimālajam*  7,3 - (6,3 - 8,0) 7,4 - (6,4 - 8,6) 7,4 - (6,4 - 8,6) / 7,8 - (6,8 - 8,8) 7,4 - (6,4 - 8,6) / 7,8 - (6,8 - 8,8)
maksimālais WLTP nobraukums (L2H2 furgons) ar 80 litru degvielas bāku  1038 km 1023 km 1023 km (973) 1023 km (973)
L2/L3 modeļu pagrieziena apļa rādiuss (m)  12,8/14,6
piedāvāto riepu izmērs (pēc izvēles)  205/75 R16 vasaras (215/75 R16 vissezonu)     
bremžu disku diametrs priekšā un aizmugurē  302x28 / 300x20
*WLTP (Worldwide Harmonized Light vehicles Test Procedures): šis jaunais protokols nodrošina, ka testa rezultāti labāk atbilst faktiskajiem braukšanas apstākļiem, atšķirībā no NEDC protokola