JAUNAIS RENAULT MASTER

All-new Renault Master
All-new Renault Master
Renault Master ar savu aerodinamisko dizainu ievada jaunu efektivitātes ēru. Tam ir par 1,5 litriem mazāks degvielas patēriņš (dCi 2L)* un par 27% zemāks elektroenerģijas patēriņš E-Tech 100% electric versijai, kuras nobraukuma rezerve ir līdz 460 km**.
1625 kg
kravnesība***
1312 mm
sānu durvju ailas platums
38
rūpnīcas virsbūves varianti
2 veidu piedziņas
elektriskā un dīzeļdzinēja
* saskaņā ar WLTP protokolu.
** WLTP dati, salīdzinot Renault Master L2H2 E-Tech 87 kW un Renault Master E Tech Electric 52 kW. Renault pētījumi.
*** L2H2 4T EV 87 kWh versijai.

elektroenerģijas patēriņa samazinājums par 27%*

* WLTP dati, salīdzinot Renault Master L2H2 E-Tech 87 kW un Renault Master E Tech Electric 52 kW. Renault pētījumi.

aerodinamisks dizains

izstrādāts, domājot par veiktspēju
Lai optimizētu gaisa plūsmu un padarītu katru Renault Master virsbūves detaļu maksimāli aerodinamisku, tika veikti visaptveroši testi vēja tunelī.
izstrādāts vēl lielākai veiktspējai
460 km
nobraukuma rezerve E-Tech 100% electric ar 87 kWh akumulatoru*
* L2H2 4T versijai, homologācijas procesā.

2 veidu piedziņas

E-Tech 100% electric
Ar nelielām uzlādes izmaksām, līdz pat 30% lētāku apkopi un nulles CO₂ emisiju 100% elektriskais Master E-Tech ir izcils partneris. Lai nodrošinātu tieši jūsu vajadzībām pielāgotu veiktspēju, Master ir pieejami divi akumulatori: 40 kWh variants nodrošina 170 km nobraukumu un ir ideāli piemērots piegādēm pilsētā, savukārt 87 kWh akumulators nodrošina 460 km sniedzamību un ir perfekts tālākiem braucieniem, turklāt tā enerģijas rezerves atjaunošanai līdz 80% pietiek ar 35 minūtēm*.

maksimālā jauda
105 kW**

pārnesumkārba
automātiskā, viena pārnesuma reduktors

CO₂ emisija
0 g

patēriņš
* saskaņā ar WLTP protokolu, var atšķirties atkarībā no versijas un aprīkojuma.
** versijai ar 87 kWh akumulatoru.
dīzeļdegviela
Ar jauno Blue dCi dzinēju jums būs pa spēkam jebkurš attālums. Apvienojot dīzeļdzinēja efektivitāti, jauno dinamisko bremžu sniegumu un līdz sīkākajām detaļām noslīpētu aerodinamiku, jaunais Master nodrošina zemu degvielas patēriņu un melielu CO₂ emisiju – mazāk nekā 195 g/km.

maksimālā jauda
170 ZS**

pārnesumkārba
automātiskā vai manuālā

samazinātas CO₂ emisijas
emisijas no 194 g/km***

degvielas patēriņš
no 7,5 l/100 km****
* Blue dCi 105 L2H2 versijai.
** Blue dCi170 auto versijai.
*** L2H2 3.5T dCi105 versijai, homologācijas procesā.
**** saskaņā ar WLTP protokolu, var atšķirties atkarībā no versijas un aprīkojuma.

38 virsbūves varianti izgatavoti Renault rūpnīcās

Master virsbūves pielāgošanas varianti, kas īstenoti Renault rūpnīcās

1625 kg kravnesība
Apveltīts ar klasē labāko veiktspēju, Renault Master ir gatavs smagam darbam. Tā kravnesība ir līdz 1625 kg*, bet maksimālā piekabes masa līdz 2500 kg. Praktisks aizmugurējais slieksnis un optimāla kravas telpas forma, kā arī ērts rokturis atvieglo iekraušanu. Virsbūves sānos – klasē platākās bīdāmās durvis.
* L2H2 E-Tech 100% electric 87 kWh versijai.

ergonomika un glabāšanas nodalījumi

* papildaprīkojums.

tehnoloģijas

openR link ar integrētiem Google pakalpojumiem

liels 10 collu ekrāns
Izmantojiet visas priekšrocības, ko sniedz openR link multivides sistēma ar klasē lielāko ekrānu un integrētiem Google pakalpojumiem. Intuitīva, ērta saskarne, viedtālruņa spoguļfunkcija un daudzas citas iespējas vēl ērtākiem ikdienas braucieniem.
vairāk nekā 50 lietotņu
Ar openR link multivides sistēmu ikdienas uzdevumu veikšana kļūst vēl vienkāršāka: piekļuve e-pastam ar Vivaldi, ērtas un praktiskas funkcijas ar Google Maps un Google Assistant, navigācija ar Waze un stāvvietas ar EasyPark.
radīta profesionālai darbībai
Jūsu laiks ir vērtība, tāpēc openR link multivides sistēma ar integrētiem Google pakalpojumiem nodrošina iespēju izmantot Google Assist – balss asistentu, ka ar kura palīdzību var pārvaldīt maršrutu un tiešsaistes funkcijas, kā arī regulēt salona temperatūru, vienlaikus visu uzmanību veltot ceļam.

programma human first

20 progresīvas braukšanas palīgsistēmas

park assist and rear view camera - Renault Master
parkošanās palīgsistēmas un atpakaļskata kamera
Parkošanās palīgsistēma izmanto sensorus un ar vizuāliem un audiāliem signāliem brīdina vadītāju, ja automobiļa ceļā parādās šķēršļi. Ieslēdzot atpakaļgaitu, centrālajā ekrānā ir redzama zona automobiļa aizmugurē, un manevrus atvieglo trajektorijas līnijām (Park Assist opcija).
pedestrian safety - Renault Master
gājēju drošība
Sistēma brīdina vadītāju, ja automobiļa ceļā parādās gājējs. Ja vadītāja reakcija nav pietiekami strauja, sistēma palielina bremzēšanas spēku un, ja nepieciešams, apstādina automobili.
blind spot - Renault Master
velosipēdistu noteikšana aklajā zonā pilsētā un uz ārpilsētas ceļiem
Aklo zonu brīdinājuma sistēma atpazīst velosipēdistus un citus transportlīdzekļus, kas atrodas ārpus vadītāja redzamības, un brīdina par to klātbūtni ar gaismas indikatoriem atpakaļskata spoguļos. Ja sistēma atpazīst velosipēdistu automobiļa labajā pusē, tā brīdina ar vizuāliem un audiāliem signāliem.
un 17 citas progresīvas braukšanas palīgsistēmas programmas human first ietvaros

sāciet plānot

biznesa klientu ieguvumi
Novērtējiet lētākas ekspluatācijas priekšrocības un dažādu veidu atvieglojumus, kas palīdz uzņēmumiem pāriet uz elektriskajiem automobiļiem.

atklājiet mūsu piedāvājumus