veiktspēja

aerodinamika un efektivitāte

JAUNAIS MASTER
Jaunais Renault Master ir vairāku gadu darba rezultāts un piedāvā pievilcīgu un aerodinamisku dizainu. Izstrādāts aerodinamiskajā tunelī un pilnībā pārveidots, tas iezīmē jaunas ēras sākumu.

uz veiktspēju orientēts dizains

Vējstikla slīpums, gaisa atveres, spoguļu korpusi un aizmugurējā virsbūves daļa – visi galvenie dizaina elementi ir pilnveidoti, lai uzlabotu aerodinamiku un ievērojami samazinātu enerģijas patēriņu.

aerodinamisks dizains

Uzziniet, kā inženieri un dizaineri sadarbojās, lai uzlabotu aerodinamiku. Maikls Gabriels un Luiss Morass stāsta par jauno Renault Master E-Tech 100% electric, īpaši aerodinamisku komercauto.

uzlabota veiktspēja

Pateicoties optimizētai aerodinamikai, jaunais Renault Master piedāvā labāko degvielas patēriņa efektivitāti (–1,5 l/100 km dCi 2L* dīzeļdegvielas versijai), kā arī nobraukuma rezervi līdz 460 km ** E-Tech 100% electric, ko lielā mērā nodrošina par 27% samazināts enerģijas patēriņš.
* 2023. gada martā, WLTP ciklā, Renault Master L2H2 3,5T dCi 130 un Renault Master 3 phase 2 Blue dCi 135 salīdzinājums. Renault pētījumi.
** WLTP ciklā, Renault Master L2H2 E-Tech 87 kWh un Renault Master E Tech electric 52 kWh salīdzinājums. Renault pētījumi.
E-TECH 100% ELECTRIC
up to 460 km of driving range - Renault Master
nobraukuma rezerve līdz 460 km*
Divas E-Tech 100% electric versijas ar nulles CO2 emisiju būs perfekts partneris ikdienas braucienos un nodrošinās piekļuvi pilsētu zonām, kur noteikti izmešu ierobežojumi.

* L2H2 4t versijai, atkarībā no WLTP datiem.
130 kW maximum DC fast charger - Renault Master
ātrā līdzstrāvas uzlāde ar 130 kW jaudu
Lai pilnībā atjaunotu 87 kWh akumulatora enerģijas rezervi, ātrās līdzstrāvas uzlādes stacijā būs nepieciešama tikai 1 stunda un 10 minūtes.
dynamic braking - Renault Master
dinamiskā bremzēšana
Šī jaunā kompaktā sistēma nodrošina nemainīgi augstu veiktspēju neatkarīgi no slodzes, turklāt divas reizes samazina reakcijas laiku ārkārtas bremzēšanas laikā. Pateicoties rekuperācijas funkcijai, bremzēšanas laikā tiek atgūta enerģija, šādā veidā palielinot nobraukuma rezervi.
DĪZEĻDEGVIELA
puissance sur mesure - Renault Master
darba mērķiem pielāgota jauda
Izmantojiet visas priekšrocības, ko sniedz pilnīgi jaunais Blue dCi 2L dīzeļdzinējs četros jaudas izpildījumos.
new EAG9 hydraulic automatic gearbox - Renault Master
jaunā 9 pakāpju automātiskā pārnesumkārba EAG9*
Lai vēl vairāk palielinātu braukšanas komfortu, 150 un 170 ZS dīzeļdzinēji tiek aprīkoti ar jauno 9 pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas vienmēr nodrošina optimālu griezes momentu.

* pieejama vēlāk.
dynamic braking - Renault Master
dinamiskā bremzēšana
Jaunā hidrauliskā sistēma nodrošina nemainīgi augstu veiktspēju neatkarīgi no slodzes, turklāt divas reizes samazina reakcijas laiku ārkārtas bremzēšanas laikā (ja ir aktivizēts active driver assist).