E-Tech full hybrid dzinējs

E-Tech full hybrid dzinējs

Renault Rafale
labākais no hibrīdiem
Jauda, ekonomija un automātiska uzlāde – Е-Tech full hybrid dzinējs ar 200 ZS jaudu nodrošina vienu no labākajām jaudas un degvielas patēriņa attiecībām tirgū.
  • nobraukuma rezerve līdz 1100 km1
  • līdz 80% braukšanas pilsētā elektriskajā režīmā2
  • degvielas ekonomija līdz 40%3
1 200 ZS E-Tech full hybrid dzinējs, ar pilnu degvielas tvertni, saskaņā ar WLTP datiem.
2 atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa un braukšanas stila / Renault iekšējais avots / 2023. gads.
3 Renault iekšējais avots, saskaņā ar WLTP protokolu, pilsētas ciklā.
200 ZS
E-Tech full hybrid dzinējs
līdz 1100 km
nobraukuma rezerve*
degvielas ietaupījums līdz 40%
salīdzinājumā ar iekšdedzes dzinēju**
* E-Tech full hybrid versijā, ar pilnu degvielas tvertni, saskaņā ar WLTP datiem
** Renault iekšējais avots, saskaņā ar WLTP protokolu, pilsētas ciklā
TEHNOLOĢIJA
vairāk par E-Tech full hybrid dzinēju
E-Tech full hybrid 200 ZS dzinējs nodrošina vienmērīgu un dinamisku braukšanu. Dzinējs piedāvā 3 režīmus: 100% elektrisko, hibrīda (elektromotors + iekšdedzes dzinējs) un iekšdedzes. Pārslēgšanās starp šiem režīmiem notiek pilnīgi automātiski, un to nodrošina inteliģentā transmisija. Automobilis ir aprīkots ar:
  • 1,2 litru trīscilindru benzīna turbodzinēju, kas attīsta 130 ZS (96 kW) jaudu un 205 Nm griezes momentu.
  • galveno elektromotoru, kas attīsta 50 kW (70 ZS) jaudu un 205 Nm griezes momentu un nodrošina braukšanu elektriskajā režīmā.
  • 2 kWh akumulatoru, kas automātiski uzlādējas palēnināšanās un bremzēšanas laikā.
PRIEKŠROCĪBAS
iekšdedzes un elektriskā enerģija maksimālai efektivitātei
E-Tech full hybrid tehnoloģija ir ārkārtīgi efektīva: Renault Rafale var sasniegt 130 km/h ātrumu 100% elektriskā režīmā*, 80% braukšanas pilsētā veikt elektriski, uzlādēt akumulatoru braukšanas laikā, turklāt nodrošina nobraukuma rezervi līdz 1100 km**.
* atkarībā no akumulatora uzlādes līmeņa un braukšanas stila / Renault iekšējais avots / 2023. gads.
** E-Tech full hybrid 200 ZS dzinējs, ar pilnu degvielas tvertni, saskaņā ar WLTP datiem.
DEGVIELAS PATĒRIŅŠ
degvielas ekonomija
E-Tech full hybrid tehnoloģija ietver iekšdedzes dzinēju, ko papildina divi elektromotori. Iekšdedzes dzinējs tiek darbināts tik maz, cik vien iespējams, un lielākoties tiek izmantots kā ģeneratoru strāvas ražošanai. Šāda sistēma ļauj ietaupīt līdz pat 40%* degvielas salīdzinājumā ar parastu iekšdedzes dzinēju.
* Renault iekšējais avots, saskaņā ar WLTP protokolu, pilsētas ciklā.
CO2 EMISIJA
CO2 emisijas samazināšana
E-Tech full hybrid tehnoloģija liek uzsvaru uz elektriskā motora izmantošanu. Tas ievērojami samazina Renault Rafale CO2 emisiju un degvielas patēriņu.