ekoprojekts

ekoprojekts

Renault Scenic 
Renault Scenic E-Tech electric atspoguļo Groupe Renault apņemšanos nepārtraukti attīstīties. Renault Scenic, autobūves pionieris, jaunākajā versijā tiek izgatavots, izmantojot optimizētus ražošanas procesus. Tā komponenti satur vismaz 22% pārstrādātu¹ un ilgtspējīgu materiālu. Pēc kalpošanas laika beigām 89%² no tā svara, ieskaitot akumulatoru, var pārstrādāt rūpnieciski. Šis Eiropā (Francijā) ražotais automobilis paver ceļu drošākai un ilgtspējīgākai mobilitātei.
videi draudzīgāka virsbūve
37% no automobiļa konstrukcijā izmantotā tērauda un 40% no atveramajās detaļās (motora pārsegs un durvis) izmantotā alumīnija ir izgatavoti no pārstrādāta materiāla. Pēc detaļu presēšanas atlikušais alumīnijs tiek atgriezts piegādātājam, kurš to atkārtoti izmanto ražošanas ciklā.
vieta, kur dzimst ekoloģisks komforts
Sēdekļu polsterējums un stūresrata apdare, instrumentu paneļa apdare un grīdas paklājiņi galvenokārt ir izgatavoti no pārstrādātiem materiāliem vai materiāliem ar bioloģisku izcelsmi³. Polsterējumam izmantotais materiāls ir 100% pārstrādāts, un stūres apdarei 51% izmantotā materiāla ir bioloģiskas izcelsmes.
65% apmērā pārstrādājams akumulators
Akumulators ir izstrādāts, domājot par ilgtspējību⁴, nodrošinot, ka to ir viegli pārstrādāt (līdz pat 65%)⁶. Ja automobiļa kalpošanas laika beigās akumulators ir labā stāvoklī, to var izmantot citiem mērķiem, piemēram, atjaunīgās enerģijas uzglabāšanai.

prioritārā stratēģija

atbalsts aprites ekonomikai
Renault grupas galvenais mērķis ir izstrādāt transportlīdzekļus, kas atbilst aprites ekonomikas principiem. Izmantojot audumus, plastmasu, stiklu un metālus, kas satur pārstrādātus materiālus, atjaunojot rezerves daļas vai atkārtoti izmantojot akumulatorus, Renault grupa vēlas kļūt par līderi aprites ekonomikā, līdz 2030. gadam sasniedzot 33% pārstrādātu materiālu īpatsvaru savu automobiļu masā.
¹ atkarībā no versijas.
² apstiprināšanas gadījumā.
³ atkarībā no versijas.
⁴ sēdekļu polsterējums techno versijai.
⁵ akumulators sastāv no 12 moduļiem. Katru no moduļiem var individuāli nomainīt vairāk nekā 20 akumulatoru centros visā Eiropā.
⁶ rūpnieciskās ražošanas tehnoloģiju izmantošana, kas Eiropā būs pieejama no 2025. gada