E-Tech 100% electric dzinējs

E-Tech 100% electric dzinējs

Renault Scenic E-Tech electric
Pateicoties īpašajai platformai un inovatīvajiem risinājumiem, Renault Scenic E-Tech electric lieliski apvieno braukšanas prieku, nobraukuma rezervi un veiktspēju.
Renault Scenic E-Tech electric motora ražošanai netiek izmantoti retzemju metāli. Lai radītu videi draudzīgāko automobili eiropiešiem, ir nepieciešams, lai tā ražošanas ekosistēma būtu koncentrēta Eiropā.
Veiktspējas un vides aizsardzības apvienojums nodrošina vislabāko elektromobiļa pieredzi.
long range akumulators
līdz 625 km
nobraukuma rezerve*
akumulators 87 kWh
jauda 220 ZS
15–85% nobraukuma rezerve 37 minūtēs
izmantojot līdzstrāvas ātrās uzlādes staciju**
comfort range akumulators
līdz 430 km
nobraukuma rezerve*
akumulators 60 kWh
jauda 170 ZS
15–85% nobraukuma rezerve 32 minūtēs
izmantojot līdzstrāvas ātrās uzlādes staciju**
* saskaņā ar WLTP standartu.
** paredzamais uzlādes ilgums
4 iemesli izvēlēties Renault Scenic E-Tech electric
Renault Scenic E-tech electric
universāla uzlāde
Scenic E-Tech electric var uzlādēt jebkur: ar maiņstrāvu vai līdzstrāvu, no parastas kontaktligzdas vai ātrās uzlādes stacijā.
Renault Scenic E-tech electric
nobraukuma rezerve
Nobraukuma rezerve līdz 625 km (WLTP¹) ļaus jums nobraukt lielāku attālumu nekā citi elektromobiļi.
Renault Scenic E-tech electric
uzlādes stacija
Autosalonā jūs varēsiet izvēlēties jums piemērotu mājas uzlādes staciju.
Renault Scenic E-tech electric
braukšanas prieks
Scenic E-Tech electric ļaus jums no jauna atklāt braukšanas prieku. Pateicoties precīzai stūrēšanai, optimizētam svaram un zemam smaguma centram, automobilim piemīt dinamisks raksturs.
¹ WLTP – vispasaules saskaņotā vieglo transportlīdzekļu testa procedūra.

braukšana bez kompromisiem

platforma
Platform - Renault Scenic E-Tech electric
elektriskā platforma
Pateicoties tehniskajām inovācijām, Renault Scenic E-Tech electric modulārā CMF-EV platforma nodrošina labāku svara sadalījumu un ļoti zemu smaguma centru. Optimizēts svars nodrošina dinamisku braucienu un atsaucīgas reakcijas.
braukšanas prieks
Driving pleasure - Renault Scenic E-tech electric
braukšanas prieks
Pateicoties elektromotoram ar 220 ZS jaudu, Scenic E-Tech electric garantē dinamisku un atsaucīgu braukšanu ik reizi, kad sēžaties pie stūres.
Precīza stūres iekārta, iespējami tālu virsbūves stūros izvietoti riteņi un pastiprināta konstrukcija nodrošina izcilu manevrētspēju un lielisku saķeri ar ceļu. Jūs kontrolējat situāciju uz jebkura ceļa.
gaitas komforts
Driving comfort - Renault Scenic E-tech electric
gaitas komforts
Scenic E-Tech electric platforma ar lielo riteņu garenbāzi un plato šķērsbāzi nodrošina optimālu stabilitāti un maksimālu komfortu. Pasažieri novērtēs salona plašumu, kas panākts, pateicoties līdzenajai grīdai, un izcilo akustisko komfortu, ko nodrošina Cocoon Effect risinājums (tehnoloģija akumulatora izolēšanai no automobiļa salona, ​​lai slāpētu vibrācijas un troksni braukšanas laikā, ko patentējis Renault).
rekuperatīvā bremzēšana ar “viena pedāļa” funkciju
one pedal - Renault Scenic E-tech electric
rekuperatīvā bremzēšana ar “viena pedāļa” funkciju
Padariet braukšanu pilsētā vēl ērtāku un vienkāršāku. “Viena pedāļa” funkcija nodrošina pilnīgu automobiļa apstādināšanu bez bremžu pedāļa spiešanas. Rekuperatīvajai bremzēšanai ir 5 intensitātes pakāpes, ko var regulēt ar taustiņiem pie stūres. Katru reizi, kad bremzējat, automobilis atgūst enerģiju.

elektriskā nobraukuma rezerve

veiktspēja
Electric performance - Renault Scenic E-tech electric
elektromobiļa veiktspēja
Scenic E-Tech electric ar pilnībā uzlādētu akumulatoru pa automaģistrāli var nobraukt līdz 370 km. Šādu veiktspēju nodrošina koncepcija, kurā apvienota sniedzamība, izcili efektīvs elektromotors un inteliģenta enerģijas pārvaldība.
rekuperatīvā bremzēšana
Regenerative braking - Renault Scenic E-tech electric
rekuperatīvā bremzēšana
Pateicoties rekuperatīvajai bremzēšanai, Scenic E-Tech electric akumulators uzlādējas ik reizi, kad atlaižas akseleratora pedāli vai nospiežat bremzes. Piecus rekuperatīvās bremzēšanas intensitātes līmeņus var regulēt ar taustiņiem pie stūres, pielāgojot automobiļa reakcijas satiksmes apstākļiem un jūsu braukšanas paradumiem, rekuperācijai efektīvi palielinot nobraukuma rezervi.
termoregulācija
Heat pump - Renault Scenic E-Tech electric
siltumsūknis
Siltumsūknis, kas ietilpst Scenic E-Tech electric standarta aprīkojumā, apvienojumā ar efektīvo dzinēju un rekuperācijas sistēmu palielina nobraukuma rezervi, kā arī nodrošina optimālu termisko komfortu jebkuros laikapstākļos. Siltumsūkņa efektivitāte īpaši izpaužas vēsā laikā, kad tas ir daudz efektīvāks nekā tradicionālā salona apsildes sistēma.
nobraukuma rezerves logrīks
Driving range widget - Renault Scenic E-Tech electric
nobraukuma rezerves aprēķināšana
Gan pilsētas braucienos, gan tālākā ceļā pa automaģistrāli jūs atbalstīs logrīks, kas palīdzēs sekot līdzi nobraukuma rezervei, ņemot vērā braukšanas apstākļus un Scenic E-Tech electric akumulatora uzlādes līmeni.

universāla uzlāde

uzlāde no maiņstrāvas tīkla
uzlāde ar maiņstrāvu
Izmantojot 22 kW lādētāju, jūs varat atjaunot sava Scenic E-Tech electric nobraukuma rezervi jebkurā vietā. Lai palielinātu sniedzamību līdz 50%, jums ir nepieciešamas aptuveni 2 stundas¹. Nokļūt galamērķī vēl nekad nav bijis tik vienkārši.

¹ atkarībā no akumulatora.
uzlāde ar maiņstrāvu
DC charging - Renault Scenic E-Tech electric
uzlāde ar maiņstrāvu
Renault Scenic E-Tech electric ir ideāli piemērots tāliem braucieniem un ceļojumiem. Līdzstrāvas ātrās uzlādes sistēma ir saderīga ar visiem Eiropas uzlādes tīkliem, un enerģijas rezervi 2 stundas ilgam braucienam pa automaģistrāli ir iespējams atgūt 30 minūtēs*.
Long range akumulators nodrošina optimālu, stabilu enerģijas rezerves atgūšanu. Izmantojot ātro līdzstrāvas uzlādi, 15–80% jeb 57 kWh ir iespējams uzlādēt 37 minūtēs.

* līdzstrāvas ātrajā uzlādes stacijā ar 150 kW jaudu var uzlādēt enerģijas daudzumu, kas ir pietiekams 2 stundu braucienam pa automaģistrāli ar vidējo ātrumu 110 km/h.
optimizējiet braucienus ar elektromobili
optimizējiet braucienus ar elektromobili
Izmantojiet elektromobiļa savienotās funkcijas: lai paātrinātu uzlādi, Scenic E-Tech electric nodrošina akumulatora iepriekšēju uzsildīšanu. Ja ieprogrammēsiet maršrutu, izmantojot Google Maps, un tajā iekļausiet uzlādes stacijas, automobilis automātiski pielāgos akumulatora temperatūru, lai maksimāli izmantotu pieejamo uzlādes jaudu, un paziņos par vēlamo uzlādes līmeni. Tas ir īpaši aktuāli ziemā, kad palielinās enerģijas patēriņš un samazinās nobraukuma rezerve.

akumulatori: individuāla izvēle

priekšrocības
Advantages - Renault Scenic E-Tech electric
piedāvājums dažādiem lietojumiem
Scenic ir pieejami divi akumulatori:
- long range akumulators ar 87 kWh kapacitāti nodrošina nobraukuma rezervi līdz 625 km (atbilstoši WLTP). Tas ir lieliski piemērots visdažādākajiem braucieniem, turklāt tas ļauj pa automaģistrāli nobraukt līdz 400 km bez papildu uzlādes (ja akumulators pilnībā uzlādēts brauciena sākumā).
- comfort range akumulators ar 60 kWh kapacitāti ir domāts ikdienas braucieniem un nodrošina nobraukuma rezervi līdz 430 km (atbilstoši WLTP), taču, kad nepieciešams, ļauj veikt arī lielākus attālumus pa autostrādi.
apkope
Expertise and reparability- Renault Scenic E-Tech electric
apkope un ilgmūžība
Īpaši CMF-EV platformai adaptētais akumulators izceļas ar optimālu, drošu konstrukciju*, kas atvieglo remontu un pārstrādi.
Vairāk nekā desmit gadu pieredze elektromobiļu izstrādē palīdz Renault izstrādāt uzticamus, ilgi kalpojošus akumulatorus. Tiem ir 8 gadu vai 160 000 km garantija.

*akumulators sastāv no 12 moduļiem. Katru no moduļiem var individuāli nomainīt vairāk nekā 20 akumulatoru remonta centros visā Eiropā.
drošība
drošība un atvieglota palīdzības sniegšana
Vairākas unikālas sistēmas nodrošina akumulatora aizsardzību un atvieglo palīdzības sniegšanu.
  • Pateicoties Fireman Access, degošu akumulatoru ir iespējams nodzēst dažās minūtēs.
  • SD Switch sistēma atslēdz akumulatoru no augstsprieguma sistēmas, garantējot drošību ugunsdzēsējiem.
pārstrāde
Recyclability - Renault Scenic E-Tech electric
pārstrāde un atjaunošana
Kad elektromobiļa gaitas akumulators ir nokalpojis savu laiku, to var atjaunot un izmantot citiem mērķiem vai arī pārstrādāt. Šādā gadījumā vairāk nekā 90% kobalta, niķeļa un litija tiek pārstrādāti slēgtā ciklā*, un iegūtās izejvielas var izmantot jaunu akumulatoru ražošanai.

* Uzņēmums The Future Is NEUTRAL (Renault Group meitasuzņēmums, kas specializējas slēgta cikla ražošanā) un tā partneri pašlaik ievieš slēgta cikla pārstrādi, kurā tiek pārstrādāti vairāk nekā 90 % kobalta, niķeļa un litija. Pastāvīgu darbību plānots uzsākt 2027. gadā.